Microsoft dáva vývojárom extra čas na to, aby priniesli kvalitné AAA hry, čím viac štúdií budú mať, tým viac času dostanú |
Phil Spencer hovorí o tom, ako pristupujú k vývojárom novo získaných štúdií.
Akvizície Microsoftu pokračujú aj naďalej a minimálne nateraz máme silný prísľub toho, že nasledujúce roky môžu priniesť veľké tituly. O posune vpred s first party titulmi najnovšie rozprával Phil Spencer. Hovoril o tom, ako sa im podarilo počas posledných dvoch rokov získať okrem Double Fine ešte ďalších osem veľmi zaujímavých štúdií:
„Doteraz bolo zložité spravovať portfólio, aby sme hry stihli dodať vo vopred stanovenom dátume a to aj s kvalitou na vysokej úrovni. Podpora, ktorú však teraz dostávame a ktorú sme dostávali počas posledných pár rokov, nám umožnila investovať do našej first party scény a pridali sme už osem nových štúdií. Skutočne sme vytvorili priestor, aby sme sa mohli zamerať na kvalitu."
Potom Spencer prešiel k tomu, ako nové štúdiá pod Microsoftom pracujú. Tvrdí, že všetkým chcú dať dostatok času a prostriedkov na to, aby sa mohli predviesť v čo najlepšom svetle:
„Myslím, že to, čo teraz vidíme a ako sa hýbe naša first party základňa s počtom hier, ktoré máme vo vývoji, je naozaj skvelé. Na druhej strane si nemyslím, že by som mal oznamovať veci v nesprávnom čase len preto, aby som vďaka tomu vyhral nejaký ratingový systém. Mám pocit, že môžem dať vývojárskym tímom čas, ktorý potrebujú, aby sa dostali do správnej tvorivej pozície. Takže vlastne vyvíjajú hru, ktorú chcú vyvíjať. Keď si veci vyžadujú viac času, môžeme to zabezpečiť, aby sme vedeli, že bude dodaná aj požadovaná kvalita.”
Microsoft už počas procesu akvizícií štúdií povedal, že chce vývojárom nechať prakticky voľnú ruku a do vývoja nezasahovať. To je pre mnohé štúdiá určite veľké plus. Spencer nezabudol zmieniť ani Sea of Thieves, ktoré s naviazaním na Game Pass hodnotí veľmi dobre:
„Pri štarte som čítal všade rovnaký feedback. Ľudia sa pýtali, kde je druhá polovica hry. No ja by som k tomu povedal, že Sea of Thieves je hra, ktorá by nebola tam, kde dnes, keby sme s jej uvedením čakali ešte o rok viac.”
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 57
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42 zobraziť viac článkov >