Techland: Dying Light 2 je rozsiahlejší ako jednotka, nie však obrovský, keďže nie sme Ubisoft

Dizajnér hry hovorí viac o veľkosti hry, kde máme síce čakať nárast obsahu a veľkosti oproti jednotke, no nepôjde o nič šialené.

pridal Gam_er 24.7.2019 o 19:40 pod hry
Techland: Dying Light 2 je rozsiahlejší ako jednotka, nie však obrovský, keďže nie sme Ubisoft

HRY > NOVINKY >

Dying Light 2 je pokračovaním kvalitnej zombie fps v otvorenom svete s plánovaným vydaním jar 2020. Hra na E3 vzbudila veľký záujem, vyzerala skvele a vývojári odhalili, že prvým zahraním spoznáte iba 50% obsahu. Je to hlavne kvôli novej schopnosti meniť príbeh a svet podľa správania hráča. Vy budete rozhodovať, ako sa bude príbeh odvíjať a ako sa mesto zmení.

Teraz nám hlavný dizajnér Tymon Smektala odhalil, že táto kľúčová funkcia pôvodne nebola plánovaná:

„Začalo to jednoduchšie. Keď sme analyzovali prvé Dying Light, uvedomili sme si, že sme vytvorili hru, ktorá bola dosť sandboxová. Poskytuje vám veľa možností, ako vyriešiť herné úlohy. Rozprávanie však bolo veľmi lineárne. Aj s rozprávaním, ktoré nebolo také cool, robil hlavný hrdina Kyle Crane veľa rozhodnutí, ktoré boli dosť kontroverzné.

V Dying Light bolo veľa prípadov, keď ste chceli, aby si Kyle vybral niečo, ale scenár sa rozhodol pre niečo iné. Snom tejto hry je, aby by sme vám mohli dať rovnaké množstvo slobody v rozprávaní, aké máme v hrateľnosti. Spočiatku sme uvažovali iba o príbehu. Ale s technologickým pokrokom nášho nového C-Engine sme si uvedomili, že sme schopní urobiť viac. Napríklad, čo keby tieto rozhodnutia nezmenili iba rozprávanie, ale aj samotný sandboxový svet?

Začali sme na tom pracovať a uvedomili sme si, že to bude silný zážitok pre hráča. Ten sa rozhoduje a objavuje svet, ktorý sa v dôsledku jeho rozhodnutí mení. Hráč môže vyšplhať na najvyššiu budovu a povedať si, páni, dokázal som to. To, čo ma obklopuje, je výsledkom mojich rozhodnutí. Toto z nás sakramentsky sršalo, no išlo o nápad, ktorý nebol navrhnutý pre tento projekt. Asi pred dvoma rokmi sme si však uvedomili, že je to niečo, čoho sme schopní a čo by sme fakt mali urobiť.”

Smektala tiež povedal, že napriek vyššie uvedeným tvrdeniam to nie je tak, ako keby v Dying Light 2 boli dve hry. Titul je v skutočnosti väčší, než prvý diel, no v tomto prípade netreba očakávať žiadne šialenstvo:

„Je to AAA hra s vysokým rozpočtom v otvorenom svete. Ľudia budú očakávať, že bude mať veľa obsahu. Áno, musíme do nej zapracovať viac obsahu ako v bežnej hre, ale faktom je, že robíme len rozumné rozhodnutia o tom, čo by malo byť súčasťou možností a dôsledkov a čo by tam byť nemalo. Je to väčšie, no nie je to šialené.

Stále sme subjektívne braní ako malé štúdio. Máme asi 300 zamestnancov. Nie sme Ubisoft, ktorý má 5 ďalších štúdií v tejto veľkosti a tie používa na tvorbu svetov v sérii Assassin’s Creed či Far Cry. Do Dying Light 2 sme urobili viac obsahu, no v skutočnosti to netreba brať ako dve hry. To by na naše kapacity už bolo príliš.”

Napriek príprave pokračovania Techland stále pracuje na obsahu pre prvú hru. Síce ide o malý tím vývojárov, no faktom zostáva, že autori hru stále podporujú:

„Podporujeme pôvodnú hru z dvoch dôvodov. Prvým je, že veríme v našu komunitu a skutočne veríme, že práve ona bude pre nás najdôležitejšou súčasťou, keď dostane slovo Dying Light 2. Ďalšia vec je, že podpora hry ako Dying Light na tak dlhú dobu umožňuje, aby sme boli s niektorými vecami trochu šialení a trochu viac kreatívni a tiež vyskúšali niektoré nápady a prvky hrania, ktorými si nie sme istí.

Keď sme k pokračovaniu mali konkrétny nápad, ktorým sme si neboli istí, mohli sme ho do určitej miery napodobniť v podobe obsahu pre prvú hru. Tak by sme zistili, či a ako funguje. Môžeme vidieť, čo ľudia považujú za atraktívne a čo pre nich nie je zaujímavé.” 





Páči sa mi! (+5)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19881)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk