DF rozanalyzovalo výkon Call of Duty: Modern Warfare |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na porovnanie konzolových verzii hry a aj PC verziu hry. Pri PC verzii sa pozreli na nastavenia grafiky ako aj raytracingové tiene, porovnali grafické karty a spomenuli aj záťaž procesora. Tá je prehnane vysoká už v menu, okrem iných bugov a technických problémov verzie.
Čo sa týka konzol, tam Xbox One S ide v 900p s dynamickým rozlíšením, PS4 ide v 1080p a rovnako dynamicky klesá, Xbox One X má maximum v 4K, s tým že klesá znižuje horizontálne rozlíšenie k 1920x2160, PS4 Pro má maximum v 4K s tým, že klesá s rozlíšením ako vertikálne tak horizontálne. Pritom PS4 Pro drží 60 fps s malými pádmi nižšie, pri Xbox One X z nejakého dôvodu nechávajú framerate klesať nižšie aj s tearingom namiesto rýchlejšieho znižovania rozlíšenia. Ak však pôjdete na Xbox One X na 120Hz výstupe s freesyncom pôjde bez tearingu a plynulejšie.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 148
- Dell tvrdí, že pol miliardy počítačov odkladá aktualizáciu na Windows 11 95
- RAM pamäte pre PC stúpajú cenou trojnásobne, bude to problém na nasledujúci rok 172
- Filmy a seriály v decembri 2025 - Avatar, Stranger Things, Tomb Raider a aj Fallou 8
- RECENZIA: Dark Quest 4 1
- RECENZIA: Resident Evil Survival Unit 2
- Recenzia na seriál: Stranger Things 5 - Part 1 54
- Aký vianočný darček kúpiť hráčovi? 36
- Objavila sa séria animácií z GTA VI 26
- GTA 4 RTX Remix Compatibility mod je dostupný k stiahnutiu 32 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Activision / Infinity Ward Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||













