DF rozanalyzovalo výkon Call of Duty: Modern Warfare |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na porovnanie konzolových verzii hry a aj PC verziu hry. Pri PC verzii sa pozreli na nastavenia grafiky ako aj raytracingové tiene, porovnali grafické karty a spomenuli aj záťaž procesora. Tá je prehnane vysoká už v menu, okrem iných bugov a technických problémov verzie.
Čo sa týka konzol, tam Xbox One S ide v 900p s dynamickým rozlíšením, PS4 ide v 1080p a rovnako dynamicky klesá, Xbox One X má maximum v 4K, s tým že klesá znižuje horizontálne rozlíšenie k 1920x2160, PS4 Pro má maximum v 4K s tým, že klesá s rozlíšením ako vertikálne tak horizontálne. Pritom PS4 Pro drží 60 fps s malými pádmi nižšie, pri Xbox One X z nejakého dôvodu nechávajú framerate klesať nižšie aj s tearingom namiesto rýchlejšieho znižovania rozlíšenia. Ak však pôjdete na Xbox One X na 120Hz výstupe s freesyncom pôjde bez tearingu a plynulejšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 62
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 149
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 28
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 34
- RECENZIA: Mario Kart World 104
- RECENZIA: F1 25 18
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 54
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- Článok: Nintendo Switch 2 35
- Xbox Games Showcase začne o 19:00 117 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Activision / Infinity Ward Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|