DF rozanalyzovalo výkon Call of Duty: Modern Warfare |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na porovnanie konzolových verzii hry a aj PC verziu hry. Pri PC verzii sa pozreli na nastavenia grafiky ako aj raytracingové tiene, porovnali grafické karty a spomenuli aj záťaž procesora. Tá je prehnane vysoká už v menu, okrem iných bugov a technických problémov verzie.
Čo sa týka konzol, tam Xbox One S ide v 900p s dynamickým rozlíšením, PS4 ide v 1080p a rovnako dynamicky klesá, Xbox One X má maximum v 4K, s tým že klesá znižuje horizontálne rozlíšenie k 1920x2160, PS4 Pro má maximum v 4K s tým, že klesá s rozlíšením ako vertikálne tak horizontálne. Pritom PS4 Pro drží 60 fps s malými pádmi nižšie, pri Xbox One X z nejakého dôvodu nechávajú framerate klesať nižšie aj s tearingom namiesto rýchlejšieho znižovania rozlíšenia. Ak však pôjdete na Xbox One X na 120Hz výstupe s freesyncom pôjde bez tearingu a plynulejšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 54
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Activision / Infinity Ward Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|