Microsoft predstavil nové funkcie DX12 a Raytracingu

pridal saver 4.11.2019 o 21:33 pod software


Microsoft zverejnil nové updaty, ktoré prichádzajú do DX12, špeciálne do raytracing časti. Spúšťajú totiž DirectX Raytracing Tier 1.1, ktorý sa rozšíri oproti pôvodnému. Pribudnú extra shadery do aktuálnych možnosti renderovania raytracingu, pribudnú adaptívne algoritmy na renderovanie lúčov a teda engine sa môže automaticky rozhodovať o kvalite raytracingu podľa aktuálneho výkonu. Pribudnú nové možnosti presnejšieho ovládania raytracingu, čo umožní DXR nové možnosti napríklad na fyziku.

Pribudne DirectX Mesh Shader, čo je nextgen shader na výpočet geometrie, a teda nahradzuje vertext shadery, hull shadery, tessellator a ďalšie funkcie. Ponúkne flexibilnosť a výkon. Doplní do DirectX sampler feedback, ktorý bude zaznamenávať, ktoré časti textúr boli zobrazené a umožní to zlepšiť streaming textúr. Napríklad na načítanie určitej časti kvalitnejšej textúry. 

Tieto funkcie už môžu vývojári začať používať a rovno implementovať.

 





Páči sa mi! (+4)




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

Sector Magazín #118


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Bezdrotove herne sluchadla vyb... (5)
Ahojte, kedze alza ma ten black friday tak sa snaz...
| Wrc 8 rucna brzda (0)
nazdar, zvazujem kupu wrc8 a chcel by som vediet c...
| Stuttering rx 480 8gb (14)
Ahojte, pri vyšších nastaveniach ma trápi stutteri...
| Fallout 4 vr (1)
Nazdar chcel som sa spitat ci neviete kde zozeniem...
| Mad max chyba (10)
Zdravím, chcel by som požiadať o radu. Mám zakúpen...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk