Microsoft zverejnil nové updaty, ktoré prichádzajú do DX12, špeciálne do raytracing časti. Spúšťajú totiž DirectX Raytracing Tier 1.1, ktorý sa rozšíri oproti pôvodnému. Pribudnú extra shadery do aktuálnych možnosti renderovania raytracingu, pribudnú adaptívne algoritmy na renderovanie lúčov a teda engine sa môže automaticky rozhodovať o kvalite raytracingu podľa aktuálneho výkonu. Pribudnú nové možnosti presnejšieho ovládania raytracingu, čo umožní DXR nové možnosti napríklad na fyziku.
Pribudne DirectX Mesh Shader, čo je nextgen shader na výpočet geometrie, a teda nahradzuje vertext shadery, hull shadery, tessellator a ďalšie funkcie. Ponúkne flexibilnosť a výkon. Doplní do DirectX sampler feedback, ktorý bude zaznamenávať, ktoré časti textúr boli zobrazené a umožní to zlepšiť streaming textúr. Napríklad na načítanie určitej časti kvalitnejšej textúry.
Tieto funkcie už môžu vývojári začať používať a rovno implementovať.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 148
- RECENZIA: Where Winds Meet 48
- Dell tvrdí, že pol miliardy počítačov odkladá aktualizáciu na Windows 11 95
- Filmy a seriály v decembri 2025 - Avatar, Stranger Things, Tomb Raider a aj Fallou 8
- RECENZIA: Resident Evil Survival Unit 2
- RECENZIA: Dark Quest 4 1
- Recenzia na seriál: Stranger Things 5 - Part 1 54
- GTA 4 RTX Remix Compatibility mod je dostupný k stiahnutiu 31
- Aký vianočný darček kúpiť hráčovi? 35
- RAM pamäte pre PC stúpajú cenou trojnásobne, bude to problém na nasledujúci rok 140 zobraziť viac článkov >












