Gears Tactics získalo na variabilných shaderoch 18% výkonu |
Microsoft hlavne pre vývojárov priblížil, aký výkon v akých oblastiach umožnila získať VRS techológia pre Gears Tactics, teda zapracovanie variabilnej kvality shaderov. Tá umožní to, aby napríklad v menej sledovaných oblastiach obrazu znížil kvalitu renderovania shaderov a teda, že jeden shader sa renderuje nie na 1x1 pixel, ale na 2x2, 2x4 alebo 4x4. Umožní do získať dodatočný výkon. Videli sme to na Wolfensteinoch, respektíve nevideli, keďže aplikovanie prakticky nevidieť.
Takto vyzerá ak sa renderujú 4x4 shadery:
Ideálne to bolo ukázané na Forze, kde sa takto vyrenderujú shadery za motion blurom, ale rovnako môžu menej kvalitne renderovať prostredie za efektami, alebo po okrajoch obrazu.
Pritom v Gearsoch dali rovno dve nastavenia - Normal, ktoré prakticky nevidíte, ale získa 10%, a druhé Performance, ktoré získa 18% výkonu, ale za cenu malého znekvalitnenia obrazu.
Normal (žlté plochy sú 2x1, červené 4x4)
Performance:
K tomu už naznačujú aj možnosť dynamických variabilných shaderov, ktoré by sa automaticky zapínali, alebo vypínali podľa potreby udržania framerate. Je to možnosť, ako obísť dynamické rozlíšenia.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: 007 First Light 66
- RECENZIA: Cronos: The New Dawn 91
- Nové Alza dni zľavy spustené 12
- Tomb Raider seriál už má svoju Laru, bude ňou Sophie Turner 106
- RECENZIA: Jotunnslayer: Hordes of Hel 8
- Detaily plánovaných RTX 50 super grafických kariet Nvidie 48
- 007 First Light sa predstavil v prvom gameplay videu 53
- Skyblivion - fanúšikovský remake Oblivionu na engine Skyrimu ukazuje prvých 15 min 21
- DOJMY: Onimusha: Way of the Sword 6
- Článok: Aké zmeny prinesie nová FC 26: Exkluzívny rozhovor s herným tímom 2 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox One Vývoj: Microsoft / Splash Damage Štýl: Stratégia / Ťahová
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|