Gears Tactics získalo na variabilných shaderoch 18% výkonu |
Microsoft hlavne pre vývojárov priblížil, aký výkon v akých oblastiach umožnila získať VRS techológia pre Gears Tactics, teda zapracovanie variabilnej kvality shaderov. Tá umožní to, aby napríklad v menej sledovaných oblastiach obrazu znížil kvalitu renderovania shaderov a teda, že jeden shader sa renderuje nie na 1x1 pixel, ale na 2x2, 2x4 alebo 4x4. Umožní do získať dodatočný výkon. Videli sme to na Wolfensteinoch, respektíve nevideli, keďže aplikovanie prakticky nevidieť.
Takto vyzerá ak sa renderujú 4x4 shadery:
Ideálne to bolo ukázané na Forze, kde sa takto vyrenderujú shadery za motion blurom, ale rovnako môžu menej kvalitne renderovať prostredie za efektami, alebo po okrajoch obrazu.
Pritom v Gearsoch dali rovno dve nastavenia - Normal, ktoré prakticky nevidíte, ale získa 10%, a druhé Performance, ktoré získa 18% výkonu, ale za cenu malého znekvalitnenia obrazu.
Normal (žlté plochy sú 2x1, červené 4x4)
Performance:
K tomu už naznačujú aj možnosť dynamických variabilných shaderov, ktoré by sa automaticky zapínali, alebo vypínali podľa potreby udržania framerate. Je to možnosť, ako obísť dynamické rozlíšenia.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 63
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox One Vývoj: Microsoft / Splash Damage Štýl: Stratégia / Ťahová
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|