Nvidia pridala DLSS upscalingu nové funkcie a aj 8K podporu |
Síce DLSS zatiaľ neprešlo do verzie 3.0, ale dvojka dostala zaujímavé vylepšenia.
Síce DLSS zatiaľ neprešlo do verzie 3.0, ale dvojka dostala zaujímavé vylepšenia. Konkrétne do Unreal Engine 4 prídu nové možnosti práce s DLSS a to v 8K, vylepšenom VR a konečne DLSS dostane podporu dynamických rozlíšení.
Konkrétne to je:
- Nový Ultra performance režim pre 8K hranie - ešte nižšie pod Performance nastavenie príde Ultra Performance, ktoré bude zamerané na akceleráciu výkonu pre 8K. Teda nepôjde tam o kvalitu, ale aby to na RTX3090 išlo v 8K
- Vylepšená VR podpora - zachovanie 2880x1600 rozlíšenia na hi-end VR headsetoch pri 90 fps bude teraz jednoduchšie s DLSS
- Podpora dynamického rozlíšenia - DLSS už bude podporovať aj hry s dynamickým rozlíšením a rozlíšenie sa bude môcť zmeniť aj z frejmu na frejmem pričom finálne nastavené rozlíšenie v DLSS ostane zachované.
Updaty prídu do enginu tento mesiac. Zatiaľ ukazovala streamerom, ako vyzerá hranie v 8K:
Pre zaujímavosťm takto vyzerajú benchmarky RTX3090 v 8K. Až na Control všetky potiahli na 60 fps, zdá sa, že Controlu masívne pomohlo DLSS.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: 007 First Light 58
- RECENZIA: Cronos: The New Dawn 86
- Tomb Raider seriál už má svoju Laru, bude ňou Sophie Turner 101
- Septembrové hry 28
- Nové Alza dni zľavy spustené 9
- 007 First Light sa predstavil v prvom gameplay videu 53
- Septembrové filmy a seriály 15
- RECENZIA: Jotunnslayer: Hordes of Hel 6
- DOJMY: Phantom Blade Zero 4
- Max Payne 2 dostane RTX Remix mod 20 zobraziť viac článkov >