Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Mafiu: Definitive edition na konzolách |
Výkon na konzolách sme už síce videli (900p na Xbox, 1080p na PS4, 1440p na PS4 Pro s nižšie nastavenými efektami a a 1440p na Xbox One X s vyššími efektami a stabilným framerate), ale DF sa bližšie zameralo aj na odlesky v hre, ktoré, ak ste si všimli, sú veľmi pôsobivé. Sú na autách, v kalužiach a nie sú len obyčajné screen space odrazy, ale zase ani čistý raytracing. Autori spravili veľmi dobrý kompromis, ktorý nazvali raytraced SSR, kde používajú Cubemapy s tým, že z nich dodatočne dohľadávajú potrebné odrazy pomocou lúčov. Prácu im zjednodušuje statické počasie počas misií a všetko môže byť predpripravené. DF hovorí, že je to jeden z najlepších prístupov k odleskom v tejto generácii.
Zdroj:
www.youtube.com
Páči sa mi! (+8)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Armáda SR nakupuje konzoly, Call of Duty a ďalšie hry za 40 000 eur 74
- Battlefield 6 ukázal prvý trailer s kampaňou 91
- Battlefield 6 ukazuje gameplaye z pre-aplha testu 94
- Sony pravdepodobne začne vydávať exkluzívne PlayStation hry na Xbox a Nintendo Swi 154
- Battlefield 6 svojimi PC požiadavkami prekvapí 72
- Sony žaluje Tencent, Light of Motiram je podľa nich kópiou Horizonu 94
- Battlefield 6 sa predstavil prvým trailerom 73
- Hangar 13 už pracuje na ďalšej Mafii, hoci The Old Country ešte nevyšla 31
- Death Stranding 2 po mesiaci prináša prvé štatistiky 66
- EA Sports FC 26 výrazne mení hrateľnosť 22 zobraziť viac článkov >