Nové DX12 funkcie sa postupne budú dostávať do hier a Nvidia teraz spolu s Netease ukázali, ako funguje Mesh Shading na ich hre Justice a čo vlastne dokáže.
Mesh Shading je určený na efektívne spracovanie hipolygónových objektov a napríklad automatické LOD, bez spomaľovania. Nerobia mu tak problémy ani miliardy polygónov. Veľmi jednoducho sa znižujú polygóny a zároveň aj odstraňujú polygóny, ktoré nevidieť a nie je ich potrebné renderovať.
Konkrétne RTX3060 ti zvláda v 4K 60 fps aj scénu s 1.8 miliardou trojuholníkov.
Páči sa mi! (+10)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 234
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >