Nové DX12 funkcie sa postupne budú dostávať do hier a Nvidia teraz spolu s Netease ukázali, ako funguje Mesh Shading na ich hre Justice a čo vlastne dokáže.
Mesh Shading je určený na efektívne spracovanie hipolygónových objektov a napríklad automatické LOD, bez spomaľovania. Nerobia mu tak problémy ani miliardy polygónov. Veľmi jednoducho sa znižujú polygóny a zároveň aj odstraňujú polygóny, ktoré nevidieť a nie je ich potrebné renderovať.
Konkrétne RTX3060 ti zvláda v 4K 60 fps aj scénu s 1.8 miliardou trojuholníkov.
Páči sa mi! (+10)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 49
- Článok: Nintendo Switch 2 64
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 66
- RECENZIA: Dune: Awakening 34
- Ceny PlayStation Plus porastú 153
- Nové mega zľavy spustené 38
- Prichádza ohlásenie okolo Red Dead Redemption značky? 60
- RECENZIA: The Alters 27
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73
- Xbox Series X je znovu dostupný aj u nás, cena išla hore 89 zobraziť viac článkov >