Nové DX12 funkcie sa postupne budú dostávať do hier a Nvidia teraz spolu s Netease ukázali, ako funguje Mesh Shading na ich hre Justice a čo vlastne dokáže.
Mesh Shading je určený na efektívne spracovanie hipolygónových objektov a napríklad automatické LOD, bez spomaľovania. Nerobia mu tak problémy ani miliardy polygónov. Veľmi jednoducho sa znižujú polygóny a zároveň aj odstraňujú polygóny, ktoré nevidieť a nie je ich potrebné renderovať.
Konkrétne RTX3060 ti zvláda v 4K 60 fps aj scénu s 1.8 miliardou trojuholníkov.
Páči sa mi! (+10)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Severokórejský infiltrátor odhalený v Amazone vďaka oneskoreniu klávesnice 24
- Nové zľavy pred Vianocami 35
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- Aká je ponuka TV? Ktorý televízor kúpiť na Vianoce? 27
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 36
- Epic Games Store zadarmo rozdáva Eternights 6
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 34
- Avatar 4 a Avatar 5 majú potvrdené dátumy, trojka už má za sebou prvý víkend, v kt 44
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17
- Epic rozdáva hru Blood West 5 zobraziť viac článkov >












