Čo všetko upraví Alan Wake Remastered oproti originálu? |
Autori Alan Wake Remastered sa trochu rozhovorili o tom, čo všetko upravovali v hre.
Autori Alan Wake Remastered sa pre Microsoft trochu rozhovorili o tom, čo všetko upravovali v hre. Konkrétne autori tu boli D3t štúdio, ktoré Remedy poverilo remastrovaním hry. Tí hovoria, že remastrovanie nikdy nie je jednoduché a je potrebné naštudovať si ako hra funguje, prejsť celý kód mikroskopom čo môže byť aj 100 000 rôznych vecí a rozdeliť si to na päť oblastí - kódovanie, prostredie, postavy, animácie a prestrihové scény.
V zásade tu potrebovali prekódovať všetky staré systémy zo starých systémov na nové. Totiž bola ako Xbox360 verzia, tak aj PC, ale PC bola len na DX9 a museli to celé prehodiť vyššie. Musli updatovať renderer, podporné systémy enginu na moderné štandardy. Zároveň aj zvuk, podpora nových ovládačov, pozície. A to je stále len remaster a nie remake, kde pridávanie moderných vecí do starého môže byť dosť problematické.
Čo sa týka rozlíšení na Xbox Series X ide hra v 4K/60fps, na Xbox Series S 1080p a 60 fps. Kde budú aj prerobené prestrihové scény so zlepšenými animáciami tváre, lip syncom, bohatšími prostrediami, zlepšenou pokožkou a vlasmi a celkovo boli pridané vylepšenia to materiálov a textúr. Plus pridaný antialiasing, tiene, simulácie vetra a zvýšená dohľadnosť.
Celkovo v hre vylepšili 30 postáv a ich oblečenia ale zároveň aj ich pohyby, nové motion capture pre dialógy a celkovo cez 600 nových póz pre lepšie zachytenie ich výkonu. Napríklad animácie rúk, alebo animácie keď nič nerobia. Spolu upravili cez hodinu prestrihových scén.
Venovali sa aj stromom a vegetácii, kde pridali detaily, ako papradie, mach, opadané lístie a iné pokrytie zeme spolu s vylepšenými animáciami, ako je napríklad ohýbanie sa stromov vo vetre. Pridali aj rôzne nové textúry povrchu zeme, ako hlina, kamene, ale aj betón, alebo asfalt. V prostredí zlepšili aj detaily budov, vozidiel.
Hra vyjde 5. októbra.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Procesor pre PlayStation 6 handheld naznačený, plus prísť má aj PS6 S verzia 136
- DOJMY: Pragmata 19
- Septembrové hry 28
- Battlefield 6 predstavil svoje PC možnosti a požiadavky a priblížil Portal 52
- Septembrové filmy a seriály 15
- Nové Alza dni zľavy spustené 8
- Metal Gear Solid Delta: Snake Eater je vonku - remake klasiky poháňa Unreal Engine 70
- DOJMY: Phantom Blade Zero 4
- RECENZIA: Jotunnslayer: Hordes of Hel 6
- RECENZIA: Cronos: The New Dawn 44 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Remedy Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|