Aká je Battlefield 2042 beta? |
Beta Battlefieldu 2042 začala a hra ňou naznačuje svoj štýl hrateľnosti a aj vizuál.
Beta Battlefieldu 2042 dnes začala a hra ňou naznačuje čo od nej môžeme čakať. Aspoň v oblasti hrateľnosti. Nie je to finálna verzia a chyby, problémy so stabilitou tam ešte sú. Uvidíme, ako to dotiahnu vo finálnej verzii. Teraz nám však beta ukazuje, aké boje môžeme čakať, keď sa stretne 128 hráčov. Respektíve 64 na oldgen konzolách.
Demo ponúka Orbital mapu s raketovou základňou a raketou pripravenou na odpálenie. Mapa nie je statická ale kombinuje sa tam počasie a levolution eventy, konkrétne môže prísť tornádo, ale rovnako raketa na mape môže vybuchnúť, alebo odletieť. Nechýbajú tu ani vozidlá. Konkrétne ako pozemné, transporty, alebo tanky, tak aj stíhačky a helikoptéry.
Mapa na PC a nových konzolách:
Na oldgenoch má 64 hráčov a plocha je menšia:
Mapa je na pomery battlefieldu skôr strednej veľkosti, je rozdelená na sériu kontrolných bodov, ktoré je potrebné v Conquest režime obsadzovať a tak vyhrať. Mapa však nie je plochá a hlavne budovy dokážu spraviť rozdiel, kde môže časť jednej strany zakempovať a ostreľovať protivníkov, ktorí sa priblížia. Zároveň aj kopce sú dobrým miestom pre sniperov.
Čo sa týka classov, teraz si tu vyberáte špecialistov, z ktorých každý má dve špeciálne schopnosti, ako hák, opevnenie, obranná veža, liečenie, dron atď. Pričom im ešte pridávate výbavu classu, teda či bude útočník, inžinier, sniper, medik a následne aj ich zbrane, ktoré máte k dispozícii. Je to novinka a novinkou bude aj vybavovanie samotnej zbrane počas hry, kde si otvoríte upravovací kríž a z neho vyberiete napríklad iné mieritko, zásobník, hlaveň a úchyt. Všetko ovplyvní zbraň. Napríklad na sniperke je ideálne pridať rovno ďalekohľad.
Tieto nové prvky špecialistov zaujímavá zmena v hre, kde budete môcť ešte viac taktizovať a vyberať si kombinácie vybavení, ale zároveň to zvyšuje silu tímu, ktorý bude skoordinovaný a dohodne sa aj na kombinácii vybavenia.
Čo je dobrým prídavkom je aj privolávanie vozidiel, ktoré si môžete zavolať a prídu vám padákom. Hlavne je to dobré, ak ste ďaleko od bojov a potrebujete sa presunúť. Ale tu si môžete napríklad vybrať aj robotické automatické vozidlo, ktoré vás bude podporovať.
Celé pridáva možnosti na bojisku a uvidíme ako sa to vyprofiluje vo finálnej hre keď si všetko hráči otestujú a nájdu najlepšie kombinácie a postupy. Momentálne sa zdá, že hák bude veľmi obľúbeným doplnkom.
Čo sa týka vizuálu a enginu, vidieť tam Frostbite, aj keď celý vizuál nevyznieva až tak kvalitne ako sme od neho zvyknutí. Na blízku vidieť pekné detaily, ale akoby agresívne LOD výrazne znižovalo detaily už pár metrov pred vami. V každom prípade cítiť, že je to v aktuálnom stave náročné na grafiku a aj procesor. Zároveň vidieť, že severy nie sú stabilné a často padajú.
Celkovo vidieť, že po stránke hrateľnosti autori pridali veľa možností a 128 hráčov a veľa vozidiel vie pekne zaplniť mapu a vytvoriť slušnú atmosféru vojny. Čo sa týka vizuálu, náročnosti a stability to zatiaľ nie je ideálne a uvidíme ako dotiahnu do vydania.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Death Stranding 2: On the Beach 100
- Nové mega zľavy spustené 43
- Štúdia MIT naznačuje, že dlhodobé používanie ChatGPT môže oslabovať kognitívne sch 90
- Mafia: The Old Country je už gold 102
- RECENZIA: Cyberpunk 2077: Ultimate Edition (Switch 2) 59
- Death Stranding 2 dostáva recenzie 42
- Číňania predstavili svoju prvú 6nm GPU, mala by byť konkurenciou RTX 4060, ale zat 68
- Unreal Engine 5.6 priniesol zlepšenie výkonu 60
- PlayStation čelí hromadnej žalobe v Holandsku za vysoké ceny digitálneho obsahu 112
- Nová AMD architektúra UDNA bude vraj o 20% rýchlejšia, bude aj v nových Xbox a PS 94 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: EA / DICE Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|