Prvá analýza Elden Ring na Xbox Series XS a PS5 |
Elden Ring zajtra vychádza a máme tu prvú analýzu výkonu nextgen konzol
Elden Ring zajtra vychádza a máme tu prvú analýzu výkonu nextgen konzol, kde hra nebeží plynule ani v Performance režime.
Konzoly idú 45-60 fps v Performance režime a 30-60 fps v Quality režime. PS5 je lepšie optimalizované a väčšinou ide s framerate vyššie ako Xbox, aj keď záleží od lokality a efektov, niekde je naopak vyššie Xbox. Konzoly idú v Performance rozlíšení okolo 1512p-1800p, v Quality v 4K. Xbox Series S má 1440p rozlíšenie.
Pri Xboxe však premenlivý framerate nebude vadiť vzhľadom na VRR (ak máte v TV podporu) a získate tak plynulý obraz. Pri PS5 VRR nepodporuje, viete hrať PS4 verziu, ak chcete plynulý obraz.
PC verzia tiež nie je nič extra v oblasti optimalizácie, sú tam rôzne spomalenia, sekania. Nie je tam ultrawide režim ani podpora framerate nad 60 fps.
Digital Foundry testovalo ešte pred 1.02 patchom, ktorý dostanete zajtra, aktuálne ho analyzujú, ale framerate sa zdá podobné.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 146
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 219
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 56
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 40 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: From Software / From Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|