FSR 2.0 ukázalo podporované karty, podpora bude aj na Xbox konzolách |
Na GDC AMD bližšie ukázalo svoju upscalovaciu funkciu FSR 2.0.
HARDWARE > NOVINKY >
Na GDC AMD bližšie ukázalo svoju upscalovaciu funkciu FSR 2.0. Tá je stále bez AI a žiaľ postavená na temporálnom upscalingu, čo znamená rozmazávanie obrazu pri pohybe. Podobný systém už využíva veľa hier, a tak FSR 2.0 bude hlavne pre tých, ktorí si to nevedia spraviť sami.
Na rozdiel od jednoduchého FSR 1.0 upscalingu 2.0 verzia už bude mať obmedzenia na hardvér a pre 1080p chce aspoň RX590 karty a RX 6500 karty, respektíve GTX 1070 a GTX 1600 sériu. Pre 1440p potrebuje RX 5600 alebo 6600, prípadne GTX1080 alebo RTX 2060 a na 4K RX5700 alebo RTX 2070. Aspoň zatiaľ to takto odporúča AMD. Ide hlavne o výkon, aby upscaling nezabral veľa času.
Plus funkcia už rovno pôjde aj na Xbox konzolách, kde bude zapracovaná v Xbox GDK nástrojoch.
Páči sa mi! (+5)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 29
- John Rambo film už má svojho herca, režisér filmu Sisu ho prenesie do Vietnamu 43
- Mafia: The Old Country sa bude ďalej rozširovať 40
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl ponúkol roadmapu do konca roka 87
- Toto je poriadny handheld! Má v sebe RTX 4090. 39
- RECENZIA: Lies of P: Overture 35
- RECENZIA: Dungeons & Dragons Neverwinter Nights 2: Enhanced Edition 12
- Blizzard pravdepodobne odhalil novú triedu pre Diablo 4 42
- RECENZIA: Endzone 2 2
- RECENZIA: Heretic + Hexen 13 zobraziť viac článkov >