FSR 2.0 ukázalo podporované karty, podpora bude aj na Xbox konzolách |
Na GDC AMD bližšie ukázalo svoju upscalovaciu funkciu FSR 2.0.
HARDWARE > NOVINKY >
Na GDC AMD bližšie ukázalo svoju upscalovaciu funkciu FSR 2.0. Tá je stále bez AI a žiaľ postavená na temporálnom upscalingu, čo znamená rozmazávanie obrazu pri pohybe. Podobný systém už využíva veľa hier, a tak FSR 2.0 bude hlavne pre tých, ktorí si to nevedia spraviť sami.
Na rozdiel od jednoduchého FSR 1.0 upscalingu 2.0 verzia už bude mať obmedzenia na hardvér a pre 1080p chce aspoň RX590 karty a RX 6500 karty, respektíve GTX 1070 a GTX 1600 sériu. Pre 1440p potrebuje RX 5600 alebo 6600, prípadne GTX1080 alebo RTX 2060 a na 4K RX5700 alebo RTX 2070. Aspoň zatiaľ to takto odporúča AMD. Ide hlavne o výkon, aby upscaling nezabral veľa času.
Plus funkcia už rovno pôjde aj na Xbox konzolách, kde bude zapracovaná v Xbox GDK nástrojoch.
Páči sa mi! (+5)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 49
- RECENZIA: Dune: Awakening 36
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 66
- Ceny PlayStation Plus porastú 153
- Nové mega zľavy spustené 39
- Prichádza ohlásenie okolo Red Dead Redemption značky? 60
- RECENZIA: The Alters 28
- Xbox Series X je znovu dostupný aj u nás, cena išla hore 89
- PlayStation Plus Premium a Extra predstavilo júnové hry 17
- RECENZIA: The Midnight Walk 8 zobraziť viac článkov >