FSR 2.0 ukázalo podporované karty, podpora bude aj na Xbox konzolách |
Na GDC AMD bližšie ukázalo svoju upscalovaciu funkciu FSR 2.0.
HARDWARE > NOVINKY >
Na GDC AMD bližšie ukázalo svoju upscalovaciu funkciu FSR 2.0. Tá je stále bez AI a žiaľ postavená na temporálnom upscalingu, čo znamená rozmazávanie obrazu pri pohybe. Podobný systém už využíva veľa hier, a tak FSR 2.0 bude hlavne pre tých, ktorí si to nevedia spraviť sami.
Na rozdiel od jednoduchého FSR 1.0 upscalingu 2.0 verzia už bude mať obmedzenia na hardvér a pre 1080p chce aspoň RX590 karty a RX 6500 karty, respektíve GTX 1070 a GTX 1600 sériu. Pre 1440p potrebuje RX 5600 alebo 6600, prípadne GTX1080 alebo RTX 2060 a na 4K RX5700 alebo RTX 2070. Aspoň zatiaľ to takto odporúča AMD. Ide hlavne o výkon, aby upscaling nezabral veľa času.
Plus funkcia už rovno pôjde aj na Xbox konzolách, kde bude zapracovaná v Xbox GDK nástrojoch.
Páči sa mi! (+5)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 114
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 184
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 98
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 13
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54 zobraziť viac článkov >















