Nvidia ponúka náhľad do vzniku Game Ready ovládačov a predstavuje Reflex Stats |
NVIDIA zverejnila video, v ktorom senior produktový manažér Sean Pelletier opisuje pokrok, ktorý dosiahli s ich ovládačmi pre grafické karty Nvidia a prezradil množstvo zaujímavých faktov o vývoji ovládačov Game Ready.
Vo videu vysvetľuje, čo je všetko potrebné k tomu, aby hra dostala označenie "Game Ready". Tento náročný proces zaisťuje, že všetky ovládače pre naše obľúbené hry sú pravidelne aktualizované a vyladené.
Ovládače Game Ready za 7 rokov od ich spustenia poskytujú podporu pre viac ako 400 hier. Za minulý rok Nvidia strávila testovaním viac než 1,8 milióna hodín, spravila okolo 1000 rôznych testov denne, pričom použila viac ako 4500 konfigurácií PC s rôznymi grafickými kartami, procesormi či RAMkami.
Zároveň veľmi detailne približujú, ako vlastne ovládače fungujú, ako sa optimalizujú a o čo všetko sa starajú. Detailne to rozpísali aj na svojej stránke.
Nvidia taktiež predstavila Reflex Stats, nové vylepšenie ich Reflex systému, respektíve jeho podsystém, ktorý slúži na meranie latencie systému. Teda samostatný parameter, ktorý spočítava oneskorenie systému, bez oneskorenia myši a monitora. Tie vie prirátať, ak máte myš a monitor s podporou Reflexu.
Reflex stats potrebuje aj podporu hier a zatiaľ ho nájdete v hrách Bright Memory Infinite, Fortnite, Rust a Valorant.
Nvidia k tomu predstavila dve nové myši, ktoré prišli s podporou reflexu a to ROG Chakram X a ROCCAT Burst Pro Air Wireless.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 159
- Nové Alza dni zľavy spustené 22
- 3000-dolárové RTX 5090 sú pre plebs, 500-tisícová zlatá RTX 5090 je práve pre vás 58
- Rockstar možno nechtiac naznačil návrat GTA 4 a Red Dead Redemption 2 vo vylepšený 60
- Seriálový Harry Potter sa ukázal, už padla prvá klapka 67
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Porovnanie Ghost of Yotei s Ghost of Tsushima 77
- Meta pri ťahaní AI expertov nešetrí, zobrala vedúceho vývoja z Apple a dala mu 256 41
- Porovnanie výkonu PS5 Pro s RTX 5060 Ti a Radeon 9060 XT 128
- RECENZIA: Eriksholm: The Stolen Dream 18 zobraziť viac článkov >