Hry Netflixu zatiaľ veľmi nejdú, do ich hernej sekcie zavíta pravidelne menej ako jedno percento predplatiteľov |
23.3 miliónov stiahnutí sa pri veľkých akvizíciách a investíciách zatiaľ veľmi nevypláca
S hernou odnožou Netflix Games interaguje za deň priemerne 1,7 milióna používateľov a hry boli stiahnuté presne 23,3 miliónov krát, čo je v prepočte menej ako jedno percento z celkového množstva 221 miliónov predplatiteľov Netflixu.
Túto analýzu vykonala pre CNBC Apptopia, avšak aj sám Netflix, teda jeho COO Greg Peters v poslednom štvrťroku minulého roka potvrdil, že neočakávajú okamžitý profit z hernej divízie. Avšak ako dlho vydrží gigant akceptovať veľké straty svojej hernej divízie, v spojení so všeobecnou stratou predplatiteľov, je zatiaľ otázne. Stále sa však len rozbiehajú menšou s úvodnou ponukou a v nasledujúcich dvoch rokoch sľubujú veľkú nádielku hier.
Spravili už 72 miliónovú akvizíciu Next Games s čím prichádzajú práva pre Stranger Things: Puzzle Tales a nedávno získal Netflix aj práva pre indie tituly Spiritfarer a Into The Breach. Popritom s Microsoftom nedávno rozbehli reklamy pre ich lacnejšiu verziu predplatného a uvidíme, či s ním neskôr skúsia aj streaming hier.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy pred Vianocami 35
- Najväčšie hry v roku 2026 52
- Mega výpredaj roka už začal 28
- Avatar 4 a Avatar 5 majú potvrdené dátumy, trojka už má za sebou prvý víkend, v kt 56
- Jeden kupujúci dostal pekný darček od Amazonu, namiesto dvoch SSD mu prišli dve kr 51
- Steam Replay 2025 ukázal, že hráči trávia len okolo 14% času pri nových hrách 56
- Epic dnes rozdáva parádnu RPG Disco Elysium 22
- Stranger Things už dostal druhú časť poslednej série, Netflix zhrnul štatistiky se 69
- Najhoršie filmy roka podľa Metacritic 40
- Epic na Štedrý deň rozdáva The Callisto Protocol 51 zobraziť viac článkov >













