Hry Netflixu zatiaľ veľmi nejdú, do ich hernej sekcie zavíta pravidelne menej ako jedno percento predplatiteľov |
23.3 miliónov stiahnutí sa pri veľkých akvizíciách a investíciách zatiaľ veľmi nevypláca
S hernou odnožou Netflix Games interaguje za deň priemerne 1,7 milióna používateľov a hry boli stiahnuté presne 23,3 miliónov krát, čo je v prepočte menej ako jedno percento z celkového množstva 221 miliónov predplatiteľov Netflixu.
Túto analýzu vykonala pre CNBC Apptopia, avšak aj sám Netflix, teda jeho COO Greg Peters v poslednom štvrťroku minulého roka potvrdil, že neočakávajú okamžitý profit z hernej divízie. Avšak ako dlho vydrží gigant akceptovať veľké straty svojej hernej divízie, v spojení so všeobecnou stratou predplatiteľov, je zatiaľ otázne. Stále sa však len rozbiehajú menšou s úvodnou ponukou a v nasledujúcich dvoch rokoch sľubujú veľkú nádielku hier.
Spravili už 72 miliónovú akvizíciu Next Games s čím prichádzajú práva pre Stranger Things: Puzzle Tales a nedávno získal Netflix aj práva pre indie tituly Spiritfarer a Into The Breach. Popritom s Microsoftom nedávno rozbehli reklamy pre ich lacnejšiu verziu predplatného a uvidíme, či s ním neskôr skúsia aj streaming hier.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko plánuje znárodniť miestneho prevádzkovateľa hry World of Tanks pre podporu U 55
- GTA VI bolo odložené, ale dostalo rovno aj dátum vydania 172
- RECENZIA: The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered 74
- Half-Life 3, respektíve nová Half-Life hra, je už plne hrateľná a v širšom playtes 64
- Nové gameplay videá z Battlefieldu 6 54
- Epic Games Store znižuje svoj podiel z predaja na nulu, pokým hra nedosiahne tržby 54
- PlayStation Plus Essential v máji ponúkne jednu z najlepších hier minulého roka 18
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 139
- Nvidia už pripravuje RTX 50 Super verzie kariet s rozšírenou pamäťou 102
- Článok: CMF Phone 2 Pro 33 zobraziť viac článkov >