Hry Netflixu zatiaľ veľmi nejdú, do ich hernej sekcie zavíta pravidelne menej ako jedno percento predplatiteľov |
23.3 miliónov stiahnutí sa pri veľkých akvizíciách a investíciách zatiaľ veľmi nevypláca
S hernou odnožou Netflix Games interaguje za deň priemerne 1,7 milióna používateľov a hry boli stiahnuté presne 23,3 miliónov krát, čo je v prepočte menej ako jedno percento z celkového množstva 221 miliónov predplatiteľov Netflixu.
Túto analýzu vykonala pre CNBC Apptopia, avšak aj sám Netflix, teda jeho COO Greg Peters v poslednom štvrťroku minulého roka potvrdil, že neočakávajú okamžitý profit z hernej divízie. Avšak ako dlho vydrží gigant akceptovať veľké straty svojej hernej divízie, v spojení so všeobecnou stratou predplatiteľov, je zatiaľ otázne. Stále sa však len rozbiehajú menšou s úvodnou ponukou a v nasledujúcich dvoch rokoch sľubujú veľkú nádielku hier.
Spravili už 72 miliónovú akvizíciu Next Games s čím prichádzajú práva pre Stranger Things: Puzzle Tales a nedávno získal Netflix aj práva pre indie tituly Spiritfarer a Into The Breach. Popritom s Microsoftom nedávno rozbehli reklamy pre ich lacnejšiu verziu predplatného a uvidíme, či s ním neskôr skúsia aj streaming hier.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dune: Awakening 40
- Nové mega zľavy spustené 41
- Ceny PlayStation Plus porastú 154
- Sega sprístupnila deväť retro hier zadarmo pred ich odstránením z mobilných obchod 7
- Prichádza ohlásenie okolo Red Dead Redemption značky? 60
- RECENZIA: FBC: Firebreak 57
- Xbox Series X je znovu dostupný aj u nás, cena išla hore 89
- Nintendo už rozdáva bany na Switch 2 konzole 50
- Mafia: The Old Country je už gold 63
- Microsoft potvrdil zmluvu s AMD na nové Xbox konzoly, naznačil handheld a zapracov 156 zobraziť viac článkov >