Phil Spencer hovorí, že chce Call of Duty vidieť aj na Switchi a aj to, že Game Pass je ziskový |
Phil Spencer sa rozrozprával na WSJ live evente a povedal ako o Call of Duty, tak o cenách a aj o Keystone Xboxe.
Phil Spencer sa rozrozprával na WSJ live evente a povedal ako o Call of Duty, tak o cenách a aj o Keystone:
Call of Duty:
Call of Duty bude dostupné na PlayStation, ale rád by som ho vidiel aj na Switchi a aj na rôznych ostatných zariadeniach. Našim cieľom je starať sa o Call of Duty značku ako o Minecraft. Keď sme kúpili Minecraft, bol na 12-tich platformách, teraz na 22 platformách.
Našou príležitosťou sú hlavne mobilné zariadenia, keď si pomyslíte, že na nich hrajú 3 miliardy ľudí, oproti tomu je len 200 miliónov domácností s konzolou.
Ceny:
Vyjadril sa aj k cenám hier, ktoré sa zvyšujú na 70 dolárov, u nás na 80 eur. Vývoj hier je drahší, ale v porovnaní je stále cena hrania na hodinu dobrá. K tomu dodáva:
Držali sme cenu našej konzoly, držali sme cenu hier a naše predplatné. Myslím, že ceny na niektorých veciach budeme musieť zvýšiť, ale idú Vianoce a teraz je dôležité zachovať ceny.
Keystone:
Keystone, teda cloudový Xbox, bolo niečo, čo sme skúšali interne. Koncom jari sme sa ale priklonili k spolupráci so Samsungom. Stále mám prototyp na poličke. Záber koloval aj internetom. A budeme mať niekedy v budúcnosti streamovacie zariadenie? Očakávam, že áno, ale je to roky vzdialené.
Xbox Mobile store:
Nedávno bolo v dokumentoch leaknuté, že v Microsofte pripravujú mobilný store. Phil k tomu povedal:
Z dlhodobého hľadiska budeme mať prístup k hráčom na Androide a iOS. Chceme byť v pozícii, v ktorej z toho budete môcť s vlastným store ťažiť.
Dodáva, že je to hlavne pre správanie Apple:
Ukazuje to, akú má spoločnosť trhovú silu, ak výsledkom vašej sťažnosti je, že vás vyhodia z obchodu.
Musia tak ísť na cloud cez browser, čo nie je ideálne.
Padla otázka aj na to, prečo majú tak málo vlastných mobilných hier. Phil povedal, že majú konzolové a PC štúdiá, ale mobilné hry potrebujú špecializované mobilné štúdiá. S Activisionom by mali niekoľko získať.
Stadia:
Vyjadril sa aj k Stadii, kde nevidel ideálny prístup k hrám:
Na cloud sa pozeráme ako na možnosť hrania pre ľudí, ktorí sú ďaleko od svojej konzoly alebo počítača, alebo sú na zariadení, napríklad na tablete, a chcú si zahrať.
Metaverse:
Dnes je to ako zle postavená videohra. Budovanie metaverza, ktoré je ako obývačka, nie je spôsob, akým chcem tráviť svoj čas. Vo svete metaverza sme stále v počiatočnom štádiu a bude sa to vyvíjať.
K tomu dodáva, že metaverse skutočne nevrastie pokiaľ si budeme musieť dávať na hlavu prilbu.
Game pass:
Phil sa vyjadril aj ku Game Passu a jeho ziskovosti.
Game Pass zostane na približne 10-15% z ich celkových tržieb a je ziskový. Nemyslím si, že to niekedy bude 50-70%. Free 2 play je totiž najobľúbenejší model hrania a ten má vysoké tržby.
Vidíme neuveriteľný rast na PC, na konzole sme videli spomaľovanie, hlavne preto, že postupne dosiahneme každého na konzole, kto by si chcel predplatiť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 38
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 224
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 148
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Filmová recenzia: Kráľovstvo planéty opíc 18 zobraziť viac článkov >