Technológia SLI Physic podľa marketingových vyjadrení Nvidie poskytne hráčom fyzikálne efekty na úrovni filmových scén. Kotúľanie sa tisícky kameňov, detailné rozbitie auta alebo realisticky sa správajúce projektily - čaká nás veru svetlá budúcnosť. Aby Nvidia dodala týmto smelým vyhláseniam nejakú váhu, v jej laboratóriách sa zrodil benchmarkovací program BoulderMark, ktorý simuluje vzájomné kolízie 15 000 kameňov. Dve GeForce 7900 GTX dokázali demo rozhýbať na 64,5 fps, pričom ten istý test bez použitia grafických kariet na rátanie fyziky (o fyziku sa staral len CPU) skončil nelichotivým výsledkom 6,2 fps. Podstatným nedostatkom tejto technológie je nutnosť mať v systéme inštalované dve karty, pretože pri jednoGPU konfigurácii bude pozorovaný iba, citujem, "some benefit".
Odlišný prístup zvolila ATI, ktorá mimochodom dnes uverejnila ukážku SDK pre DirectX 10 s novými grafickými efektami ako render-to-vertex buffer alebo shadow volume extrusion. ATI sa pri výpočte fyziky na svojich kartách bude spoliehať na technolóogiu „dynamic load balancing“ (myslím, že názov hovorí sám za seba).
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Silent Hill f 96
- Microsoft prepracoval Game Pass predplatné, po novom sú tri - Essential, Premium a 267
- Autor Zaklínača znovu kritizuje hry 127
- Najnudnejší simulátor odmeňuje hráčov, prvému hráčovi za dohranie sľubuje 2000 eur 32
- Ako dopadlo porovnanie reálneho výkonu iPhone 17 Pro Max a Galaxy S25 Ultra? 62
- RECENZIA: Borderlands 4 22
- Nový Lord of the Rings titul je v príprave, chce súperiť s Hogwarts Legacy 45
- Ktoré predplatné Game Passu sa oplatí, ktoré čo ponúka? 193
- Game Pass dnes dostal masívnu nádielku titulov vedených Hogwarts Legacy 13
- Októbrové hry 40 zobraziť viac článkov >