Porovnanie a analýza The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom |
Popri recenziách tu už máme aj prvé technické analýzy novej The Legend of Zelda :Tears of the Kingdom a aj jej porovnania s predchádzajúcou hrou.
Popri recenziách tu už máme aj prvé technické analýzy novej The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom a aj jej porovnania s predchádzajúcou hrou The Breath of the Wild.
Digital Foundry prinieslo svoju analýzu, kde sa pozerajú na technickú stránku, efekty a aj framerate. Ukazujú, že hra má zapracované FSR1, ktoré v dockovanom móde používa na zvýšenie rozlíšenia na 1080p a v handheldovom na 720p. Pritom je zapracované dynamické rozlíšenie, ktoré mení základné rozlíšenie ako podľa náročnosti danej oblasti hry, tak aj podľa rýchlosti otáčania kamerou, kedy tiež rozlíšenie klesá.
Čo sa týka framerate DF hovorí, že síce hra ešte nedávno často klesala aj k 20 fps, po aktuálnom patchi už je prakticky na čistých 30 fps. Jedine pri manipulácií s objektmi to miestami klesne.
DF porovnáva aj predchádzajúcu hru a rovnako porovnanie máme aj v nasledujúcom videu:
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 185
- Nolan priniesol fotky zo svojho nového filmu Odyssey 47
- RECENZIA: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 26
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39
- Phil Spencer z Xboxu reagoval na kroky Valve - hovorí, že možnosti hráčov a vývojá 57
- Sony prináša oficiálny PlayStation monitor 48
- Bude Ubisoft odpredaný? 51
- Asus predstavuje exkluzívnu grafickú kartu ROG Matrix RTX 5090 s cenou 3 999 dolár 46 zobraziť viac článkov >












