Porovnanie a analýza The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom |
Popri recenziách tu už máme aj prvé technické analýzy novej The Legend of Zelda :Tears of the Kingdom a aj jej porovnania s predchádzajúcou hrou.
Popri recenziách tu už máme aj prvé technické analýzy novej The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom a aj jej porovnania s predchádzajúcou hrou The Breath of the Wild.
Digital Foundry prinieslo svoju analýzu, kde sa pozerajú na technickú stránku, efekty a aj framerate. Ukazujú, že hra má zapracované FSR1, ktoré v dockovanom móde používa na zvýšenie rozlíšenia na 1080p a v handheldovom na 720p. Pritom je zapracované dynamické rozlíšenie, ktoré mení základné rozlíšenie ako podľa náročnosti danej oblasti hry, tak aj podľa rýchlosti otáčania kamerou, kedy tiež rozlíšenie klesá.
Čo sa týka framerate DF hovorí, že síce hra ešte nedávno často klesala aj k 20 fps, po aktuálnom patchi už je prakticky na čistých 30 fps. Jedine pri manipulácií s objektmi to miestami klesne.
DF porovnáva aj predchádzajúcu hru a rovnako porovnanie máme aj v nasledujúcom videu:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Nové Alza dni zľavy spustené 21
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 138
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 34
- Júlové hry 17
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19 zobraziť viac článkov >