Bývalí vývojári z CD projektu založili nové štúdio |
Zároveň nám ukazujú prvý obrázok zo svojho pripravovaného projektu.
Skupina veteránov herného priemyslu, ktorí pracovali na sériách, ako sú The Witcher a Cyberpunk 2077, oficiálne oznámila založenie nového štúdia s názvom Blank. V ňom zužitkujú dlhoročné skúsenosti a chcú prinášať hráčom krásne vytvorené hry a jedinečné zážitky, pričom uprednostňuje skôr nové teritóriá než dobre známu pôdu (tj žiadne klony alebo predvídateľné položky). Ich prvá hra bude apokalyptická a ponúkne aj nejaký ten zvrat.
Medzi spoluzakladateľov Blank patria Mateusz Kanik (CD Projekt Red), ktorý preberá úlohu herného riaditeľa, Jędrzej Mróz (CD Projekt Red) a Marcin Jefimow (CD Projekt Red, 11 Bit Studios) ako výkonní producenti a Mikołaj Marchewka (Rookiez from Warsaw S.A) nastupujúci ako výkonný riaditeľ. Zakladatelia spojili výnimočný tím vývojárov: Michal Dobrowolski (CD Projekt Red) sa pripojil ako vedúci dizajnu, Artur Ganszyniec (CD Projekt Red, 11 Bit Studios) ako naratívny režisér a Grzegorz Przybyś (Division 48 Studio, Artificer) ako Art director.
„Sme nadšení, že môžeme oznámiť Blank a začať rozširovať náš úžasný tím,“ povedal Mateusz Kanik. „Po rokoch práce v čoraz konzervatívnejšom odvetví sme pripravení robiť odvážne a pôsobivé projekty, ktoré zdieľajú našu jedinečnú kreativitu a hodnoty. Tam, kde priemysel presadzuje diktatúru kreatívneho jednotlivca, chceme dať vlastníctvo tímu. Tam, kde sa priemysel opiera o crunch kultúru , uprednostňujeme rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. Tam, kde priemysel hovorí, že čím je väčší, tým lepší, zameriavame sa na vysoko vyladené hry so zameraním na emócie, príbeh a remeselné spracovanie,“ povedal Kanik.
Marcin Jefimow k založeniu štúdia dodal: „Naša filozofia vývoja hier vychádza z našich vlastných príbehov a skúseností. V Blank chceme vybudovať priestor, kde si môžeme uctiť našu históriu, ale zároveň byť hraví a otvorení úplne novým inšpiráciám pri tvorivej spolupráci. Už pracujeme na novom projekte, a nemôžeme sa dočkať, keď ho budeme môcť zdieľať s hráčmi."
Jędrzej Mróz sa podelil o to, ako tím plánuje pristupovať k vývoju hier a rozširovaniu štúdia: „Počas našich mnohých rokov tvorby hier sme videli, aké dôležité je spojiť inšpiratívne nápady s dobre definovaným rozsahom, čo podporuje silný tím a realistický rozpočet. Zaviazali sme sa ku kvalitnému remeslu a vedeniu štúdia trvalo udržateľným spôsobom; plánujeme rozšíriť rozsah našich projektov, keď rozšírime tím a jeho schopnosti.“
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 70
- RECENZIA: Frostpunk 2 18
- DPH pôjde budúci rok hore, ako to ovplyvní ceny? 749
- RECENZIA: Test Drive Unlimited: Solar Crown 104
- Nový Battlefield ukazuje prvý koncept, bude umiestnený v modernej dobe 106
- PS5 Pro je pre superfanúšikov, hovoria analytici 238
- V PlayStation 6 mohol byť aj Intel čip, ale nakoniec sa Sony rozhodlo pre AMD 123
- Ako jednotlivé hry vylepšuje PS5 Pro konzola? 171
- Ako PS5 Pro pomôže PS5 hrám? GTA VI nemusí rozbehnúť na 60 fps 260
- PlayStation 30th Anniversary Collection predstavená, prídu šedé konzoly a aj ovlád 96 zobraziť viac článkov >