Baldur’s Gate 3 ukazuje hlavné mesto svojho sveta |
Prvý raz po viac ako 20 rokoch môžeme opäť nazrieť za brány mesta Baldur’s Gate.
Mesto Baldur’s Gate je metropolou plnou labyrintových uličiek s chrámami a preplnenými verejnými priestranstvami, ktoré prekypujú životom a príbehmi votknutými do života každého miestneho, s ktorým sa stretnete.
„Môžeme zobraziť oveľa viac z mesta, ako sme mohli v roku 1998,“ vysvetľuje odborník na naratívny dizajn Lawrence Schick: „Môžeme urobiť niečo, čo je pohlcujúcejšie, bohatšie, má viac textúry.“
Samotné mesto je tiež väčšie ako akákoľvek iterácia predtým. Ulice - ktoré sa klenú cez hrozivé cesty Outer City, honosné panstvá v Hornom meste a temné uličky Dolného mesta - sú obývané množstvom postáv, z ktorých každá má svoje vlastné nevypovedané príbehy, dobre strážené tajomstvá a osobné reakcie.
„Máte davy, ktoré chodia všade navôkol. Môžete hovoriť takmer s kýmkoľvek a oni reagujú na každú jednu vec,“ hovorí Swen Vincke, kreatívny riaditeľ Larian Studios. "V tomto zmysle je to veľmi živé."
„Jednou z vecí, na ktorých sme zapracovali, je pridaná táto úroveň vierohodnosti a ponorenia a tiež komplexnosť, ktorá by tam inak nebola,“ dodáva scenáristka Chrystal Ding. "Je to ako keby ste kráčali po mieste, kde je kopa ľudí, ktorí žijú svoj skutočný život."
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 39
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 73
- RECENZIA: The Outer Worlds 2 31
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 37
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 25
- Battlefield 6 predstavuje prvú sezónu 79
- Bývalý šéf Assassin’s Creed objasnil svoj odchod: Ubisoft ma požiadal, aby som ods 36 zobraziť viac článkov >
|
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Larian Studios / Larian Studios Štýl: RPG
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||

















