Baldur’s Gate 3 ukazuje hlavné mesto svojho sveta |
Prvý raz po viac ako 20 rokoch môžeme opäť nazrieť za brány mesta Baldur’s Gate.
Mesto Baldur’s Gate je metropolou plnou labyrintových uličiek s chrámami a preplnenými verejnými priestranstvami, ktoré prekypujú životom a príbehmi votknutými do života každého miestneho, s ktorým sa stretnete.
„Môžeme zobraziť oveľa viac z mesta, ako sme mohli v roku 1998,“ vysvetľuje odborník na naratívny dizajn Lawrence Schick: „Môžeme urobiť niečo, čo je pohlcujúcejšie, bohatšie, má viac textúry.“
Samotné mesto je tiež väčšie ako akákoľvek iterácia predtým. Ulice - ktoré sa klenú cez hrozivé cesty Outer City, honosné panstvá v Hornom meste a temné uličky Dolného mesta - sú obývané množstvom postáv, z ktorých každá má svoje vlastné nevypovedané príbehy, dobre strážené tajomstvá a osobné reakcie.
„Máte davy, ktoré chodia všade navôkol. Môžete hovoriť takmer s kýmkoľvek a oni reagujú na každú jednu vec,“ hovorí Swen Vincke, kreatívny riaditeľ Larian Studios. "V tomto zmysle je to veľmi živé."
„Jednou z vecí, na ktorých sme zapracovali, je pridaná táto úroveň vierohodnosti a ponorenia a tiež komplexnosť, ktorá by tam inak nebola,“ dodáva scenáristka Chrystal Ding. "Je to ako keby ste kráčali po mieste, kde je kopa ľudí, ktorí žijú svoj skutočný život."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: 007 First Light 67
- RECENZIA: Cronos: The New Dawn 93
- Nové Alza dni zľavy spustené 12
- Tomb Raider seriál už má svoju Laru, bude ňou Sophie Turner 106
- Detaily plánovaných RTX 50 super grafických kariet Nvidie 55
- RECENZIA: Jotunnslayer: Hordes of Hel 8
- 007 First Light sa predstavil v prvom gameplay videu 53
- Motorola predstavila nové smartfóny a luxusnú kolekciu na veľtrhu IFA 2025 v Berlí 4
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 102
- DOJMY: Anno 117: Pax Romana 0 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Larian Studios / Larian Studios Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|