Ratchet & Clank: Rift Apart ukázal svoje požiadavky na PC, nebude vyžadovať SSD |
Ratchet ponúkne lepší ray tracing ako na PS5.
PC port Ratcheta už má svoje finálne požiadavky. Autori zapracovali podporu DirectStorage 1.2 a hovoria, že sa tento systém použije pri vysokých nastaveniach:
DirectStorage zaisťuje rýchle časy načítania a dekompresia GPU sa používa pri vysokých nastaveniach grafiky na streamovanie na pozadí počas hrania. Tradične sa o túto dekompresiu stará CPU, ale v určitom bode je výhodné nechať to zvládnuť GPU, pretože to umožňuje vyššiu šírku pásma pre streamovanie aktív z úložiska na grafickú kartu. Používame to na rýchle načítanie vysoko kvalitných textúr a prostredí s vysokou úrovňou detailov.
Zároveň však hra nevyžaduje SSD a to napriek tomu, že pri vydaní na PS5 hovorili, že by to nebolo možné.
Z upscalingov bude dostupné DLSS 2 a 3, FSR 2 a XeSS. Ray tracing bude oproti PS5 rozšírený o Ambient Occlusion a tiene, ktoré sa pridajú k raytracingovým odleskom.
Ratchet & Clank: Rift Apart vychádza na PC 26. júla.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 31
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 35
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 30 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS5 Vývoj: Sony / Insomniac Štýl: Akcia
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














