Ratchet & Clank: Rift Apart ukázal svoje požiadavky na PC, nebude vyžadovať SSD |
Ratchet ponúkne lepší ray tracing ako na PS5.
PC port Ratcheta už má svoje finálne požiadavky. Autori zapracovali podporu DirectStorage 1.2 a hovoria, že sa tento systém použije pri vysokých nastaveniach:
DirectStorage zaisťuje rýchle časy načítania a dekompresia GPU sa používa pri vysokých nastaveniach grafiky na streamovanie na pozadí počas hrania. Tradične sa o túto dekompresiu stará CPU, ale v určitom bode je výhodné nechať to zvládnuť GPU, pretože to umožňuje vyššiu šírku pásma pre streamovanie aktív z úložiska na grafickú kartu. Používame to na rýchle načítanie vysoko kvalitných textúr a prostredí s vysokou úrovňou detailov.
Zároveň však hra nevyžaduje SSD a to napriek tomu, že pri vydaní na PS5 hovorili, že by to nebolo možné.
Z upscalingov bude dostupné DLSS 2 a 3, FSR 2 a XeSS. Ray tracing bude oproti PS5 rozšírený o Ambient Occlusion a tiene, ktoré sa pridajú k raytracingovým odleskom.
Ratchet & Clank: Rift Apart vychádza na PC 26. júla.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Autori Assassin's Creed Shadows sa ospravedlňujú japonským fanúšikom a vysvetľujú, 122
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl sa znovu odkladá 95
- Výrobcovia grafických kariet šetria na kvalitnej paste, čo má za následok jej rých 86
- Deadpool & Woverine trailer sa dostal do Guinessovej knihy rekordov 24
- Budu toto ceny nových Ryzen 9000 procesorov? 84
- Akú hernú klávesnicu kúpiť? 56
- RECENZIA: Nobody Wants to Die 13
- Článok: Samsung Galaxy Watch7 37
- Začal sa štrajk hercov v hernej oblasti 73
- Intel sa snaží riešiť problémy 13. a 14. gen procesormi, ale stále nevie príčinu 51 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Vývoj: Sony / Insomniac Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|