Ratchet & Clank: Rift Apart ukázal svoje požiadavky na PC, nebude vyžadovať SSD |
Ratchet ponúkne lepší ray tracing ako na PS5.
PC port Ratcheta už má svoje finálne požiadavky. Autori zapracovali podporu DirectStorage 1.2 a hovoria, že sa tento systém použije pri vysokých nastaveniach:
DirectStorage zaisťuje rýchle časy načítania a dekompresia GPU sa používa pri vysokých nastaveniach grafiky na streamovanie na pozadí počas hrania. Tradične sa o túto dekompresiu stará CPU, ale v určitom bode je výhodné nechať to zvládnuť GPU, pretože to umožňuje vyššiu šírku pásma pre streamovanie aktív z úložiska na grafickú kartu. Používame to na rýchle načítanie vysoko kvalitných textúr a prostredí s vysokou úrovňou detailov.
Zároveň však hra nevyžaduje SSD a to napriek tomu, že pri vydaní na PS5 hovorili, že by to nebolo možné.
Z upscalingov bude dostupné DLSS 2 a 3, FSR 2 a XeSS. Ray tracing bude oproti PS5 rozšírený o Ambient Occlusion a tiene, ktoré sa pridajú k raytracingovým odleskom.
Ratchet & Clank: Rift Apart vychádza na PC 26. júla.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 38
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 62
- Nové Alza zľavy ku dňu detí 36
- RECENZIA: Mario Kart World 106
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 38
- Článok: Nintendo Switch 2 43
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 16
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 72
- PlayStation Plus Premium a Extra predstavilo júnové hry 17
- Nové mega zľavy spustené 29 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Vývoj: Sony / Insomniac Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|