Autori Half-Life 2 RTX priniesli viac detailov z vývoja |
Plne raytracingový Half-Life 2 sa blíži.
Nvidia podporuje skupinu moderov spojených v Orbifold štúdiu, aby spravili Half-Life 2 RTX a tí práve v interview bližšie opísali, čo všetko v hre menia, ako spolupracujú s Nvidiou. Hru totiž vylepšujú cez RTX Remix nástroj, ktorý automaticky celú hru zobrazí v plnom ray tracingu.
Napríklad spomínajú, ako vylepšujú objekty:
Lamarr, bezzobý a úplne neškodný headcrab, má v Half-Life 2 RTX 49 668 polygónov, v porovnaní s pôvodnou hrou, kde mal 1690 polygónov. To je asi 30-krát viac detailov. Pridaná vernosť sa skutočne používa na to, aby poskytla Lamarrovi fyzický tvar tam, kde pôvodne boli textúry alebo normal mapy.
Ďalším naozaj veľkým objektom ukázaným v traileri bol samozrejme HEV oblek, ten má 95 000 polygónov, čo je nárast o približne 4 000 % v porovnaní s pôvodnými 2 800 polygónmi.
Ide o veľmi detailné modely efektívne vykreslené pomocou RTX Remix, ktorý je veľmi dobrý pri zvládaní tohto druhu high-poly vecí. Vložiť takéto veci do hry nie je veľmi ťažké.
Z iných detailov:
- Valve dalo svoje požehnanie pre Half-Life 2 RTX a je udržiavané v obraze, aj keď nezohráva žiadnu úlohu pri jeho vývoji
- NVIDIA pomáha s technickou podporou (do RTX Remix pridala Parallax Occlusion Mapping po tom, čo ich Orbifold požiadal) a podporou tvorby artu tým, že mentoruje Orbifold v pracovnom postupe PBR/path traced;
- Assety od Valve z Half-Life: Alyx budú použité vždy, keď to bude možné
- Textúry sa prerábajú ručne
- Rozlíšenie textúr materiálov sveta sa zvýši na 4K, zatiaľ čo ostatné textúry budú 2K
- Niektoré animácie budú tiež prerobené
- Väčšina pôvodných modov by mala fungovať aj s Half-Life 2 RTX
- Tím by rád prerobil dve epizódy, aj keď by to boli samostatné projekty, ktoré by sa mali riešiť po dokončení tohto projektu
- Orbifold experimentuje s implementáciou modelu postavy hráča pre odrazy a tiene (Gordon ich v pôvodnej hre nemá), ale stále neprišli na dobrý spôsob, ako to urobiť
- Čo najviac nového obsahu bude spätne portovaného do pôvodného enginu, aby bol kompatibilný s módom Half-Life 2 VR.
Half-Life 2 RTX zatiaľ nemá dátum vydania.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 54
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Orbifold Studios Štýl: Akcia
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|