PRIHLÁS

Autori Half-Life 2 RTX priniesli viac detailov z vývoja

Plne raytracingový Half-Life 2 sa blíži.

pridal saver 23.10.2023 o 11:12 pod hry
Autori Half-Life 2 RTX priniesli viac detailov z vývoja

HRY > NOVINKY >

Nvidia podporuje skupinu moderov spojených v Orbifold štúdiu, aby spravili Half-Life 2 RTX a tí práve v interview bližšie opísali, čo všetko v hre menia, ako spolupracujú s Nvidiou. Hru totiž vylepšujú cez RTX Remix nástroj, ktorý automaticky celú hru zobrazí v plnom ray tracingu.

Napríklad spomínajú, ako vylepšujú objekty:

Lamarr, bezzobý a úplne neškodný headcrab, má v Half-Life 2 RTX 49 668 polygónov, v porovnaní s pôvodnou hrou, kde mal 1690 polygónov. To je asi 30-krát viac detailov. Pridaná vernosť sa skutočne používa na to, aby poskytla Lamarrovi fyzický tvar tam, kde pôvodne boli textúry alebo normal mapy.

Ďalším naozaj veľkým objektom ukázaným v traileri bol samozrejme HEV oblek, ten má 95 000 polygónov, čo je nárast o približne 4 000 % v porovnaní s pôvodnými 2 800 polygónmi.

Ide o veľmi detailné modely efektívne vykreslené pomocou RTX Remix, ktorý je veľmi dobrý pri zvládaní tohto druhu high-poly vecí. Vložiť takéto veci do hry nie je veľmi ťažké.

Z iných detailov:

  • Valve dalo svoje požehnanie pre Half-Life 2 RTX a je udržiavané v obraze, aj keď nezohráva žiadnu úlohu pri jeho vývoji
  • NVIDIA pomáha s technickou podporou (do RTX Remix pridala Parallax Occlusion Mapping po tom, čo ich Orbifold požiadal) a podporou tvorby artu tým, že mentoruje Orbifold v pracovnom postupe PBR/path traced;
  • Assety od Valve z Half-Life: Alyx budú použité vždy, keď to bude možné
  • Textúry sa prerábajú ručne
  • Rozlíšenie textúr materiálov sveta sa zvýši na 4K, zatiaľ čo ostatné textúry budú 2K
  • Niektoré animácie budú tiež prerobené
  • Väčšina pôvodných modov by mala fungovať aj s Half-Life 2 RTX
  • Tím by rád prerobil dve epizódy, aj keď by to boli samostatné projekty, ktoré by sa mali riešiť po dokončení tohto projektu
  • Orbifold experimentuje s implementáciou modelu postavy hráča pre odrazy a tiene (Gordon ich v pôvodnej hre nemá), ale stále neprišli na dobrý spôsob, ako to urobiť
  • Čo najviac nového obsahu bude spätne portovaného do pôvodného enginu, aby bol kompatibilný s módom Half-Life 2 VR.

Half-Life 2 RTX zatiaľ nemá dátum vydania.





Páči sa mi! (+8)






Autori Half-Life 2 RTX priniesli viac detailov z vývoja
PC

Vývoj: Orbifold Studios
Štýl: Akcia
Dátum vydania:  2025
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Monitor (3)
Zdravím, zvažujem kúpu nového monitora videl by so...
|Slúchadlá s mikrofónom (0)
Servus potrebujem poradiť, pustil som sa do Arc Ra...
|Nový tv - potrebujem poradiť (4)
Zdravím je tu niekto kto sa vyzná v televízoroch a...
|Upgrade pc (5)
ahojte.je rozumne upgrade v tejto dobe z amd 7 580...
|Iem slúchadlá pre competitive ... (16)
Čaute, v poslednej dobe som opäť začal hrávať komp...
|Čo ma dnes potešilo ... (43614)
Sem mozte pisat co vas dnes potesio , co ste prije...
|Serialy (17570)
prison break, lost, jericho, battlestar galactica ...
|Sector hraje ... (128059)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Hlavná diskusia (33)
O všetkom, respektíve ak máte nejaké otázky alebo ...
|Diskusia k hlasovaniu (sector) (11234)
Tu môžete rozviesť svoje zahlasovanie v sector hla...
|Svet, ukrajina, vojny ... (47040)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk