Pohľad do vnútra problematického vývoja Skull and Bones |
Ubisoft sa snaží Skull and bones promovať cez problematický vývoj hry.
HRY > NOVINKY >
Ubisoft spravil s IGN hlbší pohľad do viac ako desať rokov trvajúceho vývoja ich pirátskej hry Skull and Bones. Ten zača,l ako expanzia pre Assassins Creed: Black Flag, kde chceli do hry pridať multiplayer. Ubisoftu sa to však zapáčilo a tak z toho nakoniec chceli spraviť samostatnú hru. To už však bolo pre Ubisoft Singapore nad ich hlavy a tak išiel vývoj pomaly. Následne sa menilo vedenie, zameranie hry, a tak išli roky a roky ale teraz je to už dokončené.
Ubisoft sa snaží pred vydaním hru takto cez útrapy dlhého vývoja hru promovať. Mimochodom aj Days Before sa snažilo promovať cez IGN. Dôležité však je vždy čo hra ponúkne po vydaní. Pri Skull and Bones si to budú môcť všetci vyskúšať už budúci víkend v otvorenej bete.
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 73
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 71
- Aké hry prídu v máji? 51
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- MSI prestalo vyrábať AMD grafiky, orientuje sa čisto na Nvidie 85 zobraziť viac článkov >