IGN prinieslo interview s LucasArtsom o ich novom pokračovaní Star Wars série, konkrétne Jedi akcie, z ktorej sme víziu videli minulý týždeň vo videu (video LucasArts vytvorili už pred rokom). Haden Blackman porozprával o videu, v ktorom išlo o to, ukázať čo by chceli v ďalšej hre dokázať (ukázali to aj samotnému Lucasovi). Teraz sa snažia hlavne vytvoriť nástroje pomocou, ktorých by zvládli spraviť hru podľa ich vízie, nástroje ako NaturalMotion a Digital Molecular Matter, ktoré predvádzali na E3 v Indianovi Jonesovi, a ktoré ukazujú, že simulácia je budúcnosť. K tomu všetkému si vytvárajú aj vlastný engine. Nechcú enginy ako Unreal, chcú všetko vlastné, všetko, čo by spĺňalo ich požiadavky. Rovnako chcú používať nástroje používané pri robení efektov filmov (od Lucasovho Industrial Light and Magic) vo svojich next-gen hrách.
Zatial je realita taká, že na počiatku ich novej hry bola táto vízia, teraz sa okolo toho pokúšajú spraviť všetko, aby to premenili do reality, pridali tomu príbeh a dotiahli to do dokonalosti. Hru zakladajú hlavne na fyzike a materiáloch, kde by ste nikdy nemali vidieť dva krát rovnakú scénu. Rovnako aj deštrukcia objektov bude rôzna podľa typu materiálu, všetko budú simulovať real-time. Nakoniec nebude chýbať ani biomechanická AI, podľa ktorej budú postavy jednať realtisticky s ohľadom na nakaždý svoj kĺb a končatinu. Budú sa sami zachraňovať, chytať okrajov, bojovať. Bude to založené na simulácii, takže to bude vždy iné.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Aké hry prídu v máji? 51
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 35
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 381
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 253
- RECENZIA: Felvidek 37
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26 zobraziť viac článkov >