DirectSR Microsoftu bude API, ktoré sa bude napájať na existujúce upscalingy |
Microsoft priniesol viac detailov o svojom DirectSR a upresnil, ako bude fungovať.
Microsoft priniesol viac detailov o svojom DirectSR a upresnil, ako bude fungovať. Nakoniec to bude podobné ako pri ray tracingu, a teda DirectSR nebude nový upscaling, ale jednotné API pre všetky upscalingy cez DirectX. Vývojári tak budú môcť používať rovnaké volanie na všetkých kartách a podľa karty sa automaticky spustí DLSS, FSR alebo XeSS.
Microsoft k tomu napísal:
Sme nadšení, že môžeme predstavil DirectSR, naše nové API navrhnuté v spolupráci s dodávateľmi hardvéru GPU, aby umožnilo bezproblémovú integráciu Super Resolution (SR) do novej generácie hier. Super Resolution je špičková technika, ktorá zvyšuje rozlíšenie a vizuálnu kvalitu v hrách. DirectSR je chýbajúce prepojenie, na ktoré vývojári čakali, keď potrebujú integrovať SR funkcie. DirectSR poskytne plynulejší a efektívnejší zážitok, ktorý sa škáluje naprieč hardvérom.
API ponúkne Super Resolution funkcie viacerých dodávateľov prostredníctvom spoločnej sady vstupov a výstupov, čo umožňuje jedinou kódovou cestou aktivovať rôzne riešenia vrátane NVIDIA DLSS Super Resolution, AMD FidelityFX Super Resolution a Intel Xess.
DirectSR bude čoskoro k dispozícii v Agility SDK ako verejná ukážka, čo umožní vývojárom otestovať ho a poskytnúť spätnú väzbu. Nepremeškajte náš DirectX State of Union na GDC a nahliadnite do toho, ako možno DirectSR použiť s vašimi hrami!
Popritom Microsoft bude mať túto funkciu priamo vo Windows nastaveniach na upscaling celého obrazu systému a budú tam aj nastavenia na jednotlivé aplikácie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 40
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11 zobraziť viac článkov >