THQ ohlásilo trochu viac okolo Saint's Row, ich prichádzajúcej akčnej adventúry v GTA štýle. Ohlásili veľkú multimiliónovú kampaň pred vydaním, a pre fanúšikov hry aj následné dopĺňanie sťahovatelného obsahu po vydaní hry. V kampani bude mať hra reklamy v TV v siedmych krajinách, do reklamy a kiosky sa dostanú do kín v Európe a v Ázii, nebudú chýbať printové média. Vo Francúzsku bude hra dokonca bundlovaná s Xbox360 hardvérom.
Zaujímavejšia informácia je o sťahovateľnom obsahu, ktorý bude zahŕňať - nové multiplayerové levely, nové vozidlá, oblečenie a ďalšie veci. Hlavne multiplayerové levely môžu byť pekným prídavkom. Keďže sa multiplayer neodohráva len v uliciach mesta, ale aj v uzavretých arénach (napríklad aréna deštrukčného derby), alebo budovách, môžu autori ďalšie lokácie neustále dopĺňať.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy pred Vianocami 34
- Severokórejský infiltrátor odhalený v Amazone vďaka oneskoreniu klávesnice 24
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 72
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 36
- Epic Games Store zadarmo rozdáva Eternights 6
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 33
- Aká je ponuka TV? Ktorý televízor kúpiť na Vianoce? 27
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17 zobraziť viac článkov >
|
Xbox 360
Switch 2 Vývoj: THQ / Volition Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||













