Suda51 hovorí, že tvorcovia hier príliš riešia Metacritic hodnotenia |
Tvorca No More Heroes naznačil, že by sa vydavatelia a vývojári nemali príliš zameriavať na hodnotenia.
Suda51 a Shinji Mikami v rozhovore pre GamesIndustry.biz diskutovali o tom, prečo v posledných rokoch nebolo toľko hier tak jedinečných ako tie ich.
Suda rovno hovorí, že vydavatelia a vývojári sa príliš zameriavajú na Metacritic skóre a práve preto sa držia vecí, ktoré fungujú, namiesto toho, aby riskovali použitie nových nápadov.
"Každý venuje príliš veľa pozornosti a príliš sa stará o Metacritic," povedal. "Došlo to do bodu, keď existuje takmer stanovený vzorec, ako spraviť hru, aby ste získali Metacritic hodnotenie."
"Ak máte hru, ktorá nezapadá do tohto vzorca, stráca body na Metacritic. Väčšie spoločnosti sa tak nemusia chcieť zaoberať takýmito hrami. Nemusí to byť vždy hlavný dôvod, ale určite je to jeden z dôvodov. Všetci sa príliš zaujímajú o čísla."
"Osobne sa príliš nestarám o Metacritic hodnotenia. Naozaj ich neriešim. Čo je pre nás dôležité, je vydávať hry, ktoré chceme vydať a mať ľudí, ktorí hrajú tieto hry."
Mikami k tomu dodáva, že jedinečnejšie hry nemávajú takú marketingovú podporu a ani predajnosť.
"Druh hier, ktoré majú najväčšiu marketingovú podporu, sú tie, ktoré musia osloviť čo najširšie publikum," povedal Mikami. "Jedinečnejšie hry v skutočnosti nemajú rovnakú predajnosť."
Uvidíme, aký predaj bude mať ich Shadows of the Damned: Hella Remastered. Remaster ich spoločnej hry z roku 2011. Hra vyjde 31. októbra. My sme si zahrali poriadnu porciu z hry na Gamescome a môžete si pozrieť naše dojmy.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 49
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Switch Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Grasshopper Manufacture / Grasshopper Manufacture Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|