Paradox po skúsenostiach s Bloodlines 2 už nechce robiť veľké RPG |
Hra ešte nevyšla, ale roky práce na nej Paradox úplne znechutili.
Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 je niečo, po čom fanúšikovia prvej časti volajú už roky. Oznámenia sa konečne dočkali v roku 2019, keď po 4 rokoch tajných prác na hre Paradox a Hardsuit Labs prišli s oznámením hry. Čoskoro sa však začali nabaľovať problémy a z pozadia vývoja unikali informácie, že tam veci nefungujú. Nakoniec to skončilo tým, že je rok 2024, hrá stále nie je vonku, robí na nej úplne iné štúdio a vyzerá a hrá sa úplne inak. V štúdiu The Chinese Room to poňali trochu inak a budúci rok nám ukážu, ako to funguje.
V rozhovore pre PC Gamer sa o problematickom vývoj rozrozprával Mattias Lilja, CEO Paradoxu. A zdá sa, že roky zlých skúseností s vývojom hry sa na vydavateľstvo podpísali. Lilja tvrdí, že ak by nenašli The Chinese Room, celú hru by jednoducho zrušili. Nezdá sa však, že by bol až tak nadšený. Ako totiž dodáva v rámci rozhovoru: "Hra sa vyvíjala veľmi dlho, ale začíname vidieť, že sa z nej stáva niečo, čo by sme mohli... myslíme si, že to bude zážitok ako z World of Darkness.“
Lilja v celom rozhovore nepôsobí nadšene z hry, nesnaží sa ju hypovať a ani sľubovať veci. Namiesto toho hovorí o hre ako o zážitku, ktorý im ukázal smer, ktorým nechcú ísť. Teraz vedia, že toto nie je ich žáner a ani oblasť. S veľkými RPG tak skončili a nemáme rátať ani s trojkou. Teda minimálne nie od nich: „Nie je v našom strategickom smerovaní vytvárať takýto druh hry. Takže ak bude Bloodlines 2, ak Boh dá, úspešná, Bloodlines 3 urobí niekto iný na základe našej licencie. Povedal by som, že je to taký strategický spôsob, akým to bude fungovať. Takže je to stále odchýlka od toho, čo by sme mali robiť, my tie veci nevieme, takže by sme to asi mali nechať robiť iných ľudí.“
Čo teda čakať od Bloodlines 2? Lilja stále hovorí, že dbajú na to, aby ich hry fungovali dobre a naplnia sľuby, ktoré hráčom dali. Takže sa zdá, že si kvalitu postrážia. Zároveň ale pridáva ďalší dôvod, prečo od tohto druhu hier pôjdu radšej preč: „Myslím si, že niektoré štúdiá robia strategické investície, dlhodobé veci, pretože majú pocit, že náklady na ne sú príliš vysoké. Ale myslím, že je celkom jasné, aspoň mne, a myslím, že aj vám, že ani v tom najlepšom prípade nemá Bloodlines super dlhú životnosť. Takto sa tieto hry nesprávajú. Máte prílev hráčov, trochu sa to rozkričalo, dosiahli vrchol a potom klesli. A nie je to typ hry, ktorá sa časom až tak vyvíja. Takže si myslím, že to je jeden z dôvodov, prečo pre nás tieto typy hier nie sú až také atraktívne.“
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 66
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Paradox / The Chinese Room Štýl: Akčná Adventúra
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|