Halo Infinite 2 bolo vo vývoji na Slipspace engine pred prechodom na Unreal Engine 5 |
Podľa informácií, 343 studios pred prechodom na nový engine pracovalo na Halo Infinite 2.
Podľa informácií 343 industries (teraz Halo studios) pred prechodom na nový engine pracovalo na Halo Infinite 2. Hovorí to jeden youtuber s informáciami od zamestnanca. Dalo sa to aj očakávať, aj keď skôr ako čistá dvojka to mala byť nová kampaň, na nej začali robiť hneď po jednotke. Stále ju samozrejme robili na Slipspace engine a chceli tam výrazne zlepšiť hrateľnosť jednotky.
To sa však zmenilo potom, ako sa na jeseň 2022 vymenilo vedenie a zároveň sa rozhodli prejsť na Unreal engine 5. Zrušili tak Infinite 2 a začali sa učiť na novom engine. Následne začiatkom roku 2023 zasiahlo štúdio prepúšťanie, ktoré postihlo aj daného zamestnanca a tak nevieme, či stále plánujú vydať Halo Infinite 2, alebo rovno otvoria s Unreal enginom novú kapitolu.
Skôr zrejme pôjdu do niečoho nového, aj keď viac hier majú teraz v licencii na zakázku od iných štúdii a uvidíme, čo vlastne prinesú. Keďže dizajn brnenia v nedávnych ukážkach hry na Unreal Engine 5 pripomínal Halo 1, uvidíme, či náhodou niekto nerobí aj plný remake jednotky.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 108
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 33
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49 zobraziť viac článkov >
|
Xbox One
PC Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / 343 Industries Štýl: Akcia
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||













