Analýza výkonu Indiana Jones and the Great Circle na Xbox konzolách |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Indiana Jonesa na konzolách.
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Indiana Jonesa na konzolách. Obdivujú jeho vizuálne spracovanie, porovnanie s filmom, ale páčila sa im aj fyzika vody a aj všeobecne pekné efekty. Vyzdvihli aj kvalitu dabingu, ako aj celkového zvuku. Asi jedinú výraznejšiu chybu, ktorú vypichli, boli problémy v prestrihových scénach, kde miestami mierne klesá framerate a trhá ich.
Čo je zaujímavé, autori napevno zapracovali Raytraced defused global illumination efekt, ktorý neustále vypočítava nepriame svetlo zo slnka. Vďaka tomu je všetko veľmi prirodzene a jemne nasvietené. Zároveň je nasvietenie čisté bez šumenia, ako robí napríklad Lumen. Na druhej strane je to jediný raytracingový efekt a nie sú napríklad ray tracingové odlesky na hladinách. PC verzia by mala v pondelok dostať full ray tracing a uvidíme, ako to celé potiahnu tam.
Zároveň hra napriek ray tracingu stále beží na Series X a aj S na 60 fps. Ide plynule až na spomínané prestrihové scény, kde však nevyzerá, že by pády boli spôsobené výkonom a DF ešte hľadá dôvod.
Xko ide s rozlíšením okolo 1800p s upscalingom, S-ko ide do 1080p. Grafika na Sku je mierne orezaná a sú tam výraznejšie viditeľné VRS shadery, ale stále je kvalita obrazu veľmi slušná.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 43
- Aké sú ceny grafických kariet? 140
- Battlefield 6 ukázal prvý trailer s kampaňou 89
- Armáda SR nakupuje konzoly, Call of Duty a ďalšie hry za 40 000 eur 73
- Zomrel legendárny spevák Ozzy Osbourne, zahral si aj v hrách 90
- RECENZIA: Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4 14
- Filmy a seriály v druhej polovici roka 21
- Rusko od roku 2026 zavedie pokuty za platby kryptomenami 53
- Battlefield 6 sa predstavil prvým trailerom 73
- VIDEO : Predator Badlands - filmový trailer 87 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Bethesda / Machine Games Štýl: Akčná Adventúra
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|