Tvorca Age of Empires hovorí, že stratégie potrebujú evolúciu, chce ju priniesť vo svojom Project Citadel |
Project Citadel bude nová vesmírna stratégia s roguelite prvkami.
Dave Pottinger, veterán žánru realtime stratégií, v novom podcaste poukazuje na stagnáciu tohto žánru napriek úspešným remastrom klasík ako Age of Empires, Starcraft a Warcraft. Podľa Pottingera, ktorý pracoval na hrách ako Age of Mythology, Age of Empires a Halo Wars, je na čase posunúť RTS ďalej než len opakovanie osvedčených receptov.
V novom podcaste hovorí o tom, že hoci sú RTS klasiky stále populárne a zábavné, ich základné princípy sa za posledných 20 rokov takmer nezmenili. To potvrdilo aj testovanie remaku Age of Mythology, ktoré nedávno skúšal. Na druhej strane, aké inovácie chce od remaku?
Pottingerova nová hra nazvaná Project Citadel má ambíciu inovovať tento žáner. Spomína, že experimentovanie v RTS žánri je riskantné, pretože zabehnutá fanúšikovská základňa môže byť citlivá na väčšie zmeny. Napríklad pri vývoji Age of Empires 3 musel tím odstrániť revolučnú funkciu formácií v boji, aby neznepokojili fanúšikov série.
Jeho Project Citadel je teraz postavený na nových nápadoch, pričom ho plánujú vypustiť v Early Access na doladenie detailov. Pottinger verí, že jeho tím má šancu aspoň mierne posunúť hranice žánru a priniesť hráčom niečo svieže.
Presnejšie hra bude real-time stratégia s roguelike prvkami, ktorá spája rýchlu akčnú bojovú hrateľnosť s hlbokým strategickým riadením jednotiek. Cieľom v hre bude oslobodiť galaxiu spod nadvlády Voltari Impéria. Hráč sa vydáva na úlohu plnú výziev, pričom jeho tajnou zbraňou je relikvia umožňujúca regeneráciu materskej lode a posádky.
Hra ponúkne:
Prispôsobenie frakcie:
- Vytváranie flotíl z rozmanitých typov lodí, kde každá hra ponúka unikátne výzvy.
- Jednoduché velenie, ovládanie a vylepšovanie eskadier.
- Možnosť posilňovania flotily počas bitiek.
Strategické rozhodovanie:
- Voľba taktik: rýchle útoky alebo plánované kroky.
- Turn-based mapa pre krátke herné seansy a znovuhrateľnosť s novými prístupmi.
- Procedurálne generované mapy a odmeny pre nové objavy.
Akčná hrateľnosť:
- Dynamické boje s možnosťou presných špeciálnych útokov, ktoré dokážu zvrátiť priebeh bitky.
- Využívanie materskej lode na stavbu staníc a aktiváciu podporných schopností.
- Modernizované ovládanie pre pohodlné hranie na ovládači aj myši/klávesnici.
Hru si môžete zatiaľ wishlistnúť na Steame.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 62
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 345
- Mladý James Bond sa ukázal na prvom videu k 007 First Light hre 76
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 135
- Assassin's Creed Black Flag remake prichádza, možno bude čoskoro predstavené 41
- RECENZIA: F1 25 17
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 29
- Unreal Engine 5.6 ukázal nové funkcie 67
- State of play bude dnes o 23:00 102 zobraziť viac článkov >