Enginefall bude ako multiplayerový Snowpiercer, ale v púštnom svete |
Čo takto skopírovať Snowpiercer, vymeniť sneh za piesok a pridať za hrsť cyberpunku?
Enginefall je multiplayerový sociálny sandbox zasadený do postapokalyptického sveta, kde sa boje o prežitie odohrávajú na obrovských vlakoch. Hráči začínajú ako „tailies“ – spodná vrstva spoločnosti – a ich cieľom je vyšplhať sa nahor, ovládnuť lokomotívu a stať sa vodcami.
Hra ponúka kombináciu boja, craftingu a budovania aliancií, pričom hráči môžu plieniť iné vlaky, získavať zdroje a vylepšovať svoje vybavenie. K dispozícii je aj možnosť vlastniť vlastný vlak, pridávať vagóny a vytvárať komunitu.
Vývoj prebieha s dôrazom na spätnú väzbu od hráčov, pričom hra by mala vyjsť v roku 2026. Playtesty sú už otvorené.
- Začni revolúciu – Hráči si môžu vybrať vlastný spôsob boja proti systému, či už hrubou silou, šikovnou stratégiou, alebo sociálnymi machináciami. Vláda nad vlakom je nestabilná, AI spravujúca vlak sa snaží obmedziť počet klonov hráčov, a ak im dôjde zásoba respawnov, jedinou šancou je vyrabovať pozostatky predchádzajúcich neúspešných povstalcov. Ak si hráč chce dať pauzu, môže sa uložiť do kryospánku a vrátiť sa do hry neskôr.
- Boj o suroviny – Získavanie vzácnych technológií a izotopov je kľúčové pre prežitie. Hráči môžu tieto zdroje objavovať alebo ich ukoristiť z lokomotívy, pričom ich bezpečný odvoz zabezpečuje ich vlastný „dagger shuttle“ – osobný únikový modul a bojové plavidlo v jednom. Tento modul je možné postupne vylepšovať z jednoduchého stroja až na vyspelý transport schopný útočiť na iné vlaky.
- Budovanie vlastného vlaku – Keď sa hráči dostanú k ovládaniu lokomotívy, môžu pridávať nové vagóny a vytvárať vlastnú komunitu. Správa pasažierov však nie je jednoduchá – ak sa s nimi nezaobchádza dobre, môže dôjsť k vlastnej vzbure.
- Útok na iné vlaky – Boj medzi vlakmi je neoddeliteľnou súčasťou hry. Hráči môžu prepadávať iné vlaky, kradnúť zdroje a eliminovať konkurenciu, no zároveň musia byť pripravení na to, že sa stanú cieľom ešte mocnejších súperov.
Enginefall je vyvíjaný štúdiom Red Rover Interactive, pričom sa kladie dôraz na spätnú väzbu od hráčov. Hra je momentálne v testovacej fáze s plánovaným vydaním v roku 2026. Hráči sa môžu zapojiť do playtestov a prispieť k formovaniu finálnej podoby hry.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko plánuje o dva roky predstaviť 200-krát výkonnejší procesor ako ponúka AMD či 267
- Aké herné PC zložiť za 800, 1500 alebo 2000 eur? 143
- Príbeh Half-Life 3 možno sklame 73
- RECENZIA: JDM: Japanese Drift Master 15
- Nové náznaky na čas vydania PlayStation 6 103
- Harry Potter TV seriál má vybraných hercov do hlavných postáv 93
- Skutočné boje robotov sú už tu, prvý livestreamovaný zápas robotov bude v nedeľu 4
- Pre seriál Harry Potter bude vo filmových štúdiách postavené mini-mesto Pottervill 59
- F1 film dostal prvé hodnotenia od samotných pilotov F1 18
- Half-Life 3 vraj bude posledná hra zo série 57 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Red Rover Interactive / Red Rover Interactive Štýl: Akcia
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|