Podľa Yoshidu bola The Last of Us multiplayerovka skvelá |
Zároveň priblížil, ako Sony pracuje so štúdiami, ktoré chcú robiť live service hry.
Shuhei Yoshida bol pre mnohých tvárou PlayStation. Bo kľúčovým členom tímu už od roku 1993 a pomohol priviesť prvú PS konzolu na svet. Dlhých 11 rokov bol prezidentom SIE Worldwide Studios a v PlayStation skončil len v januári. Ešte predtým ale mal možnosť spoznať projekty, ktorých sa nedočkáme, o čom sa teraz rozrozprával pre Sacred Symbols+. Dotkol sa napríklad zrušenej The Last of Us multiplayerovka, ktorá bola podľa neho skvelá. K tomu dodal:
„S nápadom na The Last of Us Online prišla spoločnosť Naughty Dog a veľmi ho chcela zrealizovať. Ale Bungie im vysvetlilo, čo je potrebné na vytvorenie hry s živou službou, a Naughty Dog si uvedomili: 'Ups, to nemôžeme urobiť! Ak to urobíme, nemôžeme urobiť Intergalactic: The Heretic Prophet. Takže to bol nedostatok predvídavosti.“
Jednu dobu v Sony chceli naozaj vo veľkom skočiť do live service hier a naraz ich bolo vo vývoji až 10. Postupne ale firma zistila realitu tohto odvetvia a to najmä pre prepadáku Concord. Skutočne úspešných live service hier môže byť len pár, na ich udržanie treba skúsené tímy a veľa peňazí. Prišlo tak k niekoľkým zrušeniam a aktuálne nevieme, koľko hier to aj reálne dotiahne do vydania. Yoshida priblížil, ako to v Sony aktuálne funguje v tejto oblasti:
„Podľa mojich skúseností, keď štúdia vidia, že spoločnosť má veľkú iniciatívu, uvedomujú si, že im to dáva väčšiu šancu na schválenie a podporu projektu. Nie je to tak, že by súčasný šéf PS Studios Hermen Hulst hovoril tímom, že musia robiť live service hry, je to pravdepodobne vzájomné.“
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 185
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 17
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39
- Sony prináša oficiálny PlayStation monitor 48 zobraziť viac článkov >














