F1 25 predstavuje kariéru a My Team 2.0 |
Veľká modernizácia režimov My Team a Driver Career v F1® 25, vydanie plánované na 30. mája 2025 pre PS5, Xbox Series X|S a PC.
F1 25, nový diel od Codemasters a EA SPORTS, prichádza 30. mája 2025 a prináša najväčšie zmeny v kariérnych režimoch od predstavenia My Team v F1® 2020. Najväčšou novinkou je prepracovanie My Team do podoby, ktorá sa viac približuje realite tímového manažmentu vo Formule 1.
My Team 2.0: Z jazdca sa stáva manažér
V predchádzajúcich dieloch hráč vystupoval ako „jazdec/vlastník“, ktorý kombinoval úlohu pilota a manažéra. Vo F1® 25 je však táto schéma nahradená novým konceptom – hráč je výlučne tímovým vlastníkom a manažérom, ktorý najíma dvoch jazdcov a riadi ich kariéru. Počas každého víkendu si hráč zvolí, ktorého z nich ovláda na trati, pričom druhý jazdec je riadený AI.
To dramaticky mení dynamiku rozhodovania. Hráč musí zohľadňovať formu, ambície a vzťahy s jazdcami. Napríklad v závere sezóny môže dať prednosť jazdcovi s väčšou šancou na titul, alebo podporiť druhého, aby zabezpečil lepší tímový výsledok v šampionáte konštruktérov.
Riadenie zariadení:
Engineering – Vývoj pod kontrolou
Po novom je výskum oddelený od vývoja. Hráč najprv musí vyvinúť technológiu a potom sa rozhodnúť, či sa vyplatí vyrobiť komponenty pre oboch jazdcov naraz (lacnejšie, ale pomalšie), alebo uprednostniť jedného z nich. Tento výber môže ovplyvniť dôveru jazdca a jeho ochotu zostať v tíme.
Systém vývojových bodov je po novom dynamický: tímy na vrchole majú menej bodov, zatiaľ čo slabšie tímy získajú viac zdrojov, čím sa simulujú reálne pravidlá F1.
Personnel – Vyjednávania, dôvera a zákulisie
Zmluvy s jazdcami sú teraz komplexnejšie. Hráč vedie osobné stretnutia s rôznymi jazdcami, pričom každý má svoje požiadavky, očakávania a preferencie. Únik informácií o rokovaniach môže mať následky – napríklad stratu dôvery iných kandidátov.
Workforce – Zamestnanci ako jadro tímu
Okrem jazdcov hráč riadi aj interný tím odborníkov. Väčší tím znamená vyššie náklady, ale aj rýchlejší vývoj a vylepšenie zariadení. Tu prichádza do hry rozpočtový strop (Cost Cap) – hráč musí vyvažovať efektivitu a náklady.
Corporate – Finančná rovnováha a dizajn
Táto sekcia umožňuje spravovať výdavky počas celej sezóny, aby sa tím nedostal do straty. Obsahuje aj nový Decal Editor, ktorý umožní detailnú úpravu tímovej vizuálnej identity – tento nástroj bude predstavený v ďalšom Deep Dive 17. apríla.
Team HQ – nový základ pre rozvoj tímu
Nové sídlo tímu (Team HQ) je centrom dlhodobého rozvoja. Vylepšovanie zariadení a uzatváranie kontraktov prináša hráčovi manažérske XP, ktoré možno použiť na rozvoj vlastného štýlu riadenia. Hráč tak môže zamerať tím na svoje silné stránky, alebo kompenzovať slabiny – každé rozhodnutie formuje dlhodobú stratégiu.
Fan Rating a Accolades – budovanie značky
Fanúšikovia a reputácia zohrávajú väčšiu rolu než kedykoľvek predtým. Systém Accolades, známy z Driver Career, sa vracia aj do My Team a umožňuje hráčovi budovať Fan Rating. Ten ovplyvňuje:
- možnosť získať lepších jazdcov,
- zaujímavejšie zmluvy so sponzormi,
- bonusy pre tím a rýchlejší rast.
Rivalita s inými tímami zvyšuje popularitu a otvára nové príležitosti.
Driver Icons – legendy na trati ako nikdy predtým
Po prvýkrát môžu AI tímy podpisovať ikonických jazdcov, čo znamená, že v sezóne sa môže objaviť Schumacher v modernej Ferrari alebo Senna v McLarene 2025. Tieto prestupy môžu každú sezónu úplne premeniť štartovú listinu.
Hráč si môže zvoliť jazdu za ikonického jazdca alebo ich naverbovať do vlastného tímu.
11. tím na štartovom rošte
Ďalšou novinkou je možnosť pridať jedenásty tím do Driver Career aj My Team:
- Konnersport (známy z príbehového režimu Braking Point),
- APXGP – fiktívny tím z pripravovaného filmu Apple Original Films „F1“ (dostupný len v Iconic Edition).
Oba tímy majú vlastnú identitu, sponzorov a ikonických jazdcov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 47
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28
- X-Files reboot je už v príprave 65 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: EA / Codemasters Štýl: Racing
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|