Unreal Engine 5.6 priniesol zlepšenie výkonu |
Síce to Epicu trvá, ale postupne zlepšuje výkon svojho Unreal Enginu 5.
HRY > NOVINKY >
Síce to Epicu trvá, ale postupne zlepšuje výkon svojho Unreal Enginu 5. Najnovšie na Paris Tech deme ukazuje nárasty s aktívnym hardvérovým Lumenom.
Presnejšie:
- GPU výkon sa zlepšil až o 25% vďaka efektívnejšiemu využívaniu zdrojov, čo sa prejavilo aj vo vyššej spotrebe energie.
- CPU výkon vzrástol až o 35%, s výrazne stabilnejšími frametime hodnotami.
- Znížilo sa zaplnenie VRAM o nejakých 200MB-600MB a zvýšilo zaplnenie RAM o 500MB-1GB
- Kvalita obrazu je vyššia, najmä v oblasti osvetlenia (Lumen) a realistickejších odrazov.
Hlavné novinky v Unreal Engine 5.6:
- Vylepšený hardware ray tracing, ktorý zvyšuje výkon Lumen Global Illumination.
- Rýchlejšie streamovanie geometrie pre plynulé načítanie rozsiahlych statických svetov.
- Prepracované Motion trails s intuitívnejším dizajnom.
- Oficiálne predstavená počas Unreal Fest, verzia 5.6 bola sprístupnená verejnosti spolu s tech demom pre The Witcher IV.
Môžeme čakať, že kým vyjde taký Witcher IV, bude to ešte lepšie. Aj keď je škoda, že hry, ktoré sú už v neskoršom štádiu vývoja, autori často neupdatujú na novšie verzie enginu. Po vydaní už niečo také nerobia vôbec.
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GOG bojuje proti cenzúre v hrách, rozdáva 13 hier zadarmo 74
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 149
- Battlefield 6 beta preload je už spustený 114
- Hideo Kojima kritizuje herný priemysel, hovorí, že väčšina hier je rovnaká 128
- Mafia: The Old Country ukazuje svoje PC špecifikácie 45
- DOJMY: Titan Quest II 32
- Magnus procesor pre ďalší Xbox má ponúknuť flexibilitu, ktorá bude konkurovať PC, 101
- Epic vyhral súd nad Google, firma musí otvoriť Android 77
- Augustové hry 21
- Zeus grafická karta má byť v ray tracingu 2.5x rýchlejšia ako RTX 5090 ... teoreti 24 zobraziť viac článkov >