Unreal Engine 5.6 priniesol zlepšenie výkonu |
Síce to Epicu trvá, ale postupne zlepšuje výkon svojho Unreal Enginu 5.
HRY > NOVINKY >
Síce to Epicu trvá, ale postupne zlepšuje výkon svojho Unreal Enginu 5. Najnovšie na Paris Tech deme ukazuje nárasty s aktívnym hardvérovým Lumenom.
Presnejšie:
- GPU výkon sa zlepšil až o 25% vďaka efektívnejšiemu využívaniu zdrojov, čo sa prejavilo aj vo vyššej spotrebe energie.
- CPU výkon vzrástol až o 35%, s výrazne stabilnejšími frametime hodnotami.
- Znížilo sa zaplnenie VRAM o nejakých 200MB-600MB a zvýšilo zaplnenie RAM o 500MB-1GB
- Kvalita obrazu je vyššia, najmä v oblasti osvetlenia (Lumen) a realistickejších odrazov.
Hlavné novinky v Unreal Engine 5.6:
- Vylepšený hardware ray tracing, ktorý zvyšuje výkon Lumen Global Illumination.
- Rýchlejšie streamovanie geometrie pre plynulé načítanie rozsiahlych statických svetov.
- Prepracované Motion trails s intuitívnejším dizajnom.
- Oficiálne predstavená počas Unreal Fest, verzia 5.6 bola sprístupnená verejnosti spolu s tech demom pre The Witcher IV.
Môžeme čakať, že kým vyjde taký Witcher IV, bude to ešte lepšie. Aj keď je škoda, že hry, ktoré sú už v neskoršom štádiu vývoja, autori často neupdatujú na novšie verzie enginu. Po vydaní už niečo také nerobia vôbec.
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Battlefield 6 91
- Battlefield 6 dostáva recenzie 48
- Sony prinesie PS6 o pár rokov 93
- Battlefield 6 pri vydaní pritiahol len na Steame cez 700 tisíc hráčov 147
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 90
- Assassin's Creed umiestený do času po občianskej vojne bol zrušený 70
- Battlefield 6 ukázal svoje finálne požiadavky, pridal aj Ultra++ nastavenia 77
- DOJMY: Sudden Strike 5 25
- Optimálna cena GTA VI by podľa analytikov bola 69 dolárov 102
- Bol predstavený prvý poster na Minecraft 2 film aj s dátumom premiéry 13 zobraziť viac článkov >