Unreal Engine 5.6 priniesol zlepšenie výkonu |
Síce to Epicu trvá, ale postupne zlepšuje výkon svojho Unreal Enginu 5.
HRY > NOVINKY >
Síce to Epicu trvá, ale postupne zlepšuje výkon svojho Unreal Enginu 5. Najnovšie na Paris Tech deme ukazuje nárasty s aktívnym hardvérovým Lumenom.
Presnejšie:
- GPU výkon sa zlepšil až o 25% vďaka efektívnejšiemu využívaniu zdrojov, čo sa prejavilo aj vo vyššej spotrebe energie.
- CPU výkon vzrástol až o 35%, s výrazne stabilnejšími frametime hodnotami.
- Znížilo sa zaplnenie VRAM o nejakých 200MB-600MB a zvýšilo zaplnenie RAM o 500MB-1GB
- Kvalita obrazu je vyššia, najmä v oblasti osvetlenia (Lumen) a realistickejších odrazov.
Hlavné novinky v Unreal Engine 5.6:
- Vylepšený hardware ray tracing, ktorý zvyšuje výkon Lumen Global Illumination.
- Rýchlejšie streamovanie geometrie pre plynulé načítanie rozsiahlych statických svetov.
- Prepracované Motion trails s intuitívnejším dizajnom.
- Oficiálne predstavená počas Unreal Fest, verzia 5.6 bola sprístupnená verejnosti spolu s tech demom pre The Witcher IV.
Môžeme čakať, že kým vyjde taký Witcher IV, bude to ešte lepšie. Aj keď je škoda, že hry, ktoré sú už v neskoršom štádiu vývoja, autori často neupdatujú na novšie verzie enginu. Po vydaní už niečo také nerobia vôbec.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dune: Awakening 40
- Nové mega zľavy spustené 41
- Ceny PlayStation Plus porastú 154
- Sega sprístupnila deväť retro hier zadarmo pred ich odstránením z mobilných obchod 7
- Prichádza ohlásenie okolo Red Dead Redemption značky? 60
- RECENZIA: FBC: Firebreak 58
- Mafia: The Old Country je už gold 75
- Xbox Series X je znovu dostupný aj u nás, cena išla hore 89
- Nintendo už rozdáva bany na Switch 2 konzole 50
- Microsoft potvrdil zmluvu s AMD na nové Xbox konzoly, naznačil handheld a zapracov 156 zobraziť viac článkov >