FBC: Firebreak prináša prvú veľkú aktualizáciu a zmeny po vydaní |
Remedy reaguje na spätnú väzbu hráčov a zjednodušuje postup.
Vývojársky tím za FBC: Firebreak zverejnil prvý väčší blog po vydaní hry, v ktorom otvorene hodnotí stav titulu a oznamuje konkrétne úpravy. Hoci hra odštartovala ako ich prvý online kooperačný projekt a zároveň prvý titul vydaný v režime self-publishingu, reakcie hráčov ukázali viacero slabších miest – najmä v úvodných hodinách.
Patch v1.2, ktorý vyšiel 20. júna, prináša nasledujúce zmeny:
-
Zjednodušený prístup k Jobs – hráči už nemusia postupne prechádzať Clearance Level 1 a 2. Noví hráči začínajú priamo na trojzónovom Job leveli, čo má zlepšiť tempo hry.
-
Rýchlejší progres a odomykanie výbavy – ekonomika bola upravená, aby hráči rýchlejšie získavali zbrane, Perky a ďalšiu výbavu. Zároveň sú teraz predmety ako Lost Assets a Research Samples vizuálne výraznejšie, takže ich hráči menej prehliadajú.
-
Prehľadnejšie rozhranie a lepší onboarding – vývojári sa zamerali na čitateľnosť herných efektov (napr. zdieľané štíty či statusy ako oheň) a zlepšili vizuálne značenie cieľov a objektívov v rámci Jobs. Kritické prvky ako Lost Assets boli doteraz pre hráčov často neprehľadné, čo výrazne brzdilo progres.
-
Úprava Requisitions systému – systém bol rozdelený na dve časti. Kozmetické predmety sa presunuli do sekcie „Expressions“, zatiaľ čo výbava a dôležité nástroje ostali v „Essentials“, pričom ceny boli znížené a prístup k silnejším zbraniam je jednoduchší.
Ďalšie zmeny sú vo fáze plánovania. Tím plánuje zlepšiť systém onboarding tutoriálov, zohľadniť spätnú väzbu ohľadom ekonomiky pri nedokončených misiách (aktuálne za ne hráč nedostane žiadnu odmenu), a postupne upravovať ďalšie časti dizajnu na základe analytických dát a spätnej väzby z komunity.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GOG bojuje proti cenzúre v hrách, rozdáva 13 hier zadarmo 74
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 149
- Battlefield 6 beta preload je už spustený 114
- Hideo Kojima kritizuje herný priemysel, hovorí, že väčšina hier je rovnaká 128
- Mafia: The Old Country ukazuje svoje PC špecifikácie 45
- DOJMY: Titan Quest II 32
- Magnus procesor pre ďalší Xbox má ponúknuť flexibilitu, ktorá bude konkurovať PC, 101
- Epic vyhral súd nad Google, firma musí otvoriť Android 77
- Augustové hry 21
- Zeus grafická karta má byť v ray tracingu 2.5x rýchlejšia ako RTX 5090 ... teoreti 24 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Remedy / Remedy Štýl: Akcia / Co-op
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|