Bývalý tvorca The Last of Us Online založil nové štúdio, pracuje na podobnom projekte |
Štúdio založil, aby vytvoril multiplayerovku s filmovou akciou, akú poznáme zo singleplayerových hier Naughty Dog.
Vinit Argawalm, ktorý v štúdiu Naughty Dog pôsobil približne desať rokov a pracoval na tituloch ako Uncharted 4: A Thief’s End, Uncharted: The Lost Legacy či The Last of Us Part II, bol hlavným režisérom projektu známeho interne ako The Last of Us Online. Po zmenšení rozsahu a decembrovom oficiálnom zrušení sa rozhodol spolu s bývalým kreatívnym riaditeľom Joeom Pettinatim založiť vlastné štúdio.
Nový tím má sídlo v Japonsku a USA a momentálne pozostáva z desiatich členov, pričom plán je narásť približne na tridsať ľudí. Hra, ktorú dvojica opisuje ako „triple-indie“ projekt, je vo vývoji už niekoľko mesiacov a podľa tvorcov má priniesť dynamickú filmovú akciu do multiplayerového prostredia.
Argawalm uvádza, že pri dizajne sa inšpiruje súbojmi z hier Naughty Dog, ktoré sa snažil stavať tak, aby pôsobili ako strety s ľudským protivníkom. Novinka zatiaľ nemá dátum predstavenia, no vývojári ju už interne testujú a pripravujú ďalšie informácie, ktoré zverejnia neskôr.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Battlefield 6 96
- Battlefield 6 dostáva recenzie 49
- Sony prinesie PS6 o pár rokov 93
- Battlefield 6 pri vydaní pritiahol len na Steame cez 700 tisíc hráčov 147
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 90
- Assassin's Creed umiestený do času po občianskej vojne bol zrušený 70
- Battlefield 6 ukázal svoje finálne požiadavky, pridal aj Ultra++ nastavenia 77
- DOJMY: Sudden Strike 5 25
- Optimálna cena GTA VI by podľa analytikov bola 69 dolárov 102
- Nové Alza dni zľavy spustené 2 zobraziť viac článkov >