Take-Two: Herné postavy môžu byť v budúcnosti trénované na AI so scenármi od ľudí |
Firmy sa s postavami posúvajú bližšie k AI, čo rozšíri ich možnosti.
Šéf Take-Two Strauss Zelnick v rozhovore pre CNBC uviedol, že herné postavy by v budúcnosti mohli využívať AI trénovanú priamo na kvalitných scenároch od scenáristov. Výsledkom by mali byť prirodzenejšie rozhovory, ktoré nebudú obmedzené len na vopred pripravené dialógy.
Zelnick pripomenul, že doteraz museli vývojári každú akciu a odpoveď postáv ručne skriptovať. Vďaka moderným AI modelom by však postavy mohli pracovať so scenármi kreatívnych autorov a reagovať flexibilnejšie. Podobné technológie už existujú - napríklad NVIDIA ACE či Inworld AI a postupne ich hry zapracuvávajú. Prinesú živšie a rozsiahlejšie rozhovory.
Zelnick zároveň zdôraznil, že AI má priniesť efektívnejší vývoj a marketing, nie prepúšťanie. Podľa neho AI odbremení ľudí od rutinných úloh, aby sa mohli venovať tvorivej práci.
V súvislosti s GTA VI, ktoré má vyjsť o rok, zostáva otázne, či Rockstar pripravuje práve takýto AI systém. Ale skôr nie, lebo by si to mohlo vyžiadať ďalšie odloženia. Vývojári podľa Zelnicka AI už analyzujú, no hlavnú úlohu budú mať aj naďalej autori scenárov.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Nolan priniesol fotky zo svojho nového filmu Odyssey 47
- RECENZIA: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 29
- RECENZIA: Call of Duty Black Ops 7 40
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39
- PlayStation predstavilo svoje Black Friday zľavy 59
- Cloudflare sa ospravedlňuje, že zrušil pol internetu 28
- Phil Spencer z Xboxu reagoval na kroky Valve - hovorí, že možnosti hráčov a vývojá 57
- Steam má za rok 2025 tržby 16,2 miliardy dolárov, Gabe Newell si pritom prebral no 57
- Asus predstavuje exkluzívnu grafickú kartu ROG Matrix RTX 5090 s cenou 3 999 dolár 47 zobraziť viac článkov >













