SimBin radí rýchlosť next-gen |
SimBin, autori kritikou ocenenej racing simulácie GTR Racing, dnes poodhalili vlastný next-gen engine Lizard. Vďaka jeho modularite si spoločnosť zameraná výhradne na racing simulácie môže ľahko rozšíriť portfólio a vytvoriť napr. FPS. Hlavným dôvodom, prečo sa rozhodli vyvinúť vlastný engine, sú pochopiteľne nižšie náklady na vývoj jedného titulu pri zachovaní flexibility reagovať na požiadavky trhu. Tento koncept bol adoptovaný z automobilového priemyslu, ku ktorému majú autori najbližšie, kde funguje úspešne už niekoľko rokov využívanie jedného základu pri vývoji niekoľkých lacných a pritom konkurencie schopných modelov áut rovnakej triedy.
Lizard má všetky dôležité komponenty na vytváranie hier, od simulácie, cez fyziku, rendering, sieťový kód, až po editory a modifikátory užívateľského rozhrania. Medzi jeho hlavné vlastnosti patrí modifikovateľnosť, kompatibilita s DX9 a platformou Xbox360 (do budúcna sa ráta aj s PS3), podporou pokročilých grafických fines a fyziky. Všetky vlastnosti si môžete do detailu naštudovať tu.
SimBin momentálne dokončuje racing RACE 07.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 30
- RECENZIA: Lies of P: Overture 40
- Mafia: The Old Country sa bude ďalej rozširovať 40
- Toto je poriadny handheld! Má v sebe RTX 4090. 39
- Blizzard pravdepodobne odhalil novú triedu pre Diablo 4 42
- Battlefield 6 - analýza deštrukcie a grafiky 65
- CrisisX ponúkne 1200 kilometrov štvorcových otvoreného sveta 19
- Mafia: The Old Country sa pochválila svojimi číslami 36
- Battlefield sa postupne stane každoročným titulom 67
- RECENZIA: Heretic + Hexen 13 zobraziť viac článkov >