Ratchet & Clank v CGI dobrodružstve |
Svoju premiéru na Games Convention si odbili aj ušatý Lombax a jeho verný plechový spoločník. Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction dokazuje od prvých sekúnd, že vo svojom arzenáli má toho oveľa viac ako iba explozívny vizuál a šialené zbrane. Hra dozaista nepovedala svoje posledné slovo. Tomuto veríme aj potom, ako sa nás Sony snažili opiť rožkom; na konzolách, ako všade inde, bežalo E3 demo. Na krátku zoznamovačku s ovládacou schémou, celkovým feelingom, nebezpečným Groovitronom a úžasnou grafikou to však stačilo.
Začneme tým, čo asi každého zaujíma najviac. Je naozaj grafika tak pekná ako na obrázkoch? Nekŕmili nás rendermi? NIE. Už z viacerých zdrojov sa šírili reči o tom, že nový Ratchet & Clank má nebezpečne blízko k CGI filmom. Ak by ste si odmysleli vyskakujúci HUD a pozreli sa na obrazovku z dostatočnej vzdialenosti (tzn. že ju nemáte nalepenú na nose), tak si budete pripadať, ako keby bežal v telke nový animák od Pixaru. Prostredie hýri farbami, svet je v pohybe, v pozadí explodujú veže, oblohu pretínajú lietajúce stroje, na zemi pobehujú desiatky nepriateľov, na ušiach Ratcheta vidieť srsť a na skrutkách, ktoré zbierate, by ste mohli spočítať závity.
Vizuál si hneď zamilujete a práve grafika a výtvarný štýl zaradia Ratchet & Clank medzi špičku tohtoročného line-upu pre PS3. Pokiaľ vám nevoňajú lentilkovské farbičky, zbraňový arzenál vás presvedčí, že šialenejšie kúsky by ste inde hľadali márne. Základný kanón a brokovnicu som ignoroval bez záujmu, ale granát Groovitron, ktorý dokáže roztancovať nepriateľov disko hudbou sa obísť nedal. Po aktivovaní sa vznesie do vduchu disko guľa a pod lúčmi teplých farieb vidíte, ako sa predtým nebezpečne naladení protivníci bavia a tancujú. Potom k nim stačí prísť s francuzákom, udrieť im zopárkrát po hlavách a hneď zbierate spojovací materiál.
Ratchet & Clank v úvodnom leveli predstavil takmer všetko, čo od nového pokračovania populárnej série možno očakávať. Jazdy na railoch, veľkých bossov, skákanie, rozbíjanie debien, vylepšovanie zbraní ich používaním, rýchlu voľbu medzi kanónmi, rôznorodú faunu nepriateľov. Insomniac Games koncentruje všetku svoju silu do singleplayeru, z čoho nám vychádza, že v novembri nás čaká medzigalaktické dobrodružstvo, počas ktorého sa isto nudiť nebudeme. Oh, áno, kapitán Qwark sa tiež hlási do služby.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 80
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- DOJMY: Manor Lords 36
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 21
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- RECENZIA: Stellar Blade 96 zobraziť viac článkov >
PS3
Vývoj: SCEE / Insomniac Games Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|