Zoberte všetky dobré prvky z Dawn of War, vylepšite ich, zamixujete do toho to najlepšie z Company of Heroes a dostanete Dawn of War II. Takto nás uvítali v THQ na dohodnutom termíne, kde sa rozoberali podrobnosti prichádzajúcej real-timeovej stratégie.
Našim cieľom je „opraviť" niekoľko nefungujúcich vecí v RTS, pokračoval výklad ďalej. Neštve vás neustále začínanie každej misie tým, že si postavíte základňu a prvú pol hodinu len ťažíte suroviny a snažíte sa čo najviac technologicky rozvinúť? V DoW2 môžete na takýto zdĺhavý priebeh zabudnúť, na globálnej mape si zvolíte misiu a ocitnete sa uprostred bojov. Akú misu si vyberiete a ako sa vám v nej zadarí, priamo vplýva na to, akým smerom sa bude ďalej hra odvíjať. Niektoré misie sú dostupné len pri určitých kombináciách odohraných levelov, iné sú dokonca prístupné len v presne daný čas! Nie je teda možné, aby ste pri jednom odohraní singleplayer kampane vyskúšali všetky pripravené úlohy. Keď už hovoríme o kampani, hrať bude možné len za vesmírnych mariňákov. Ďalšie 3 rasy si budete môcť podrobiť iba v multiplayeri.
Zatiaľ čo klasické jednotky budú v DoW2 tak ako v iných RTS smrteľné, špeciálne hrdinské postavy bude možné oživovať. I tak sa ale neoplatí hazardovať ani so životmi obyčajných vojakov, vycvičené a bojom zocelené jednotky budú ku koncu hry na nezaplatenie. Hrdinovia budú v mnohých smeroch vylepšovateľní, resp. bude možné meniť ich zbrane, brnenia či vybavenie (špeciálne typy granátov, jetpacky, lekárničky atď). Levelovanie hrdinov sa bude podobať na Mass Effect, kedy investovanie do určitého atribútu postupne prinášalo zaujímavé špeciálne schopnosti.
Keď sme spomínali Company of Heroes, bolo to hlavne kvôli dvom prebraným prvkom, konkrétne kvôli squadom a systému krytia. Prvej featúrke sa netreba zvlášť venovať, jednotky zoskupené v čatách už nie sú vo svete RTS novinkou. Na objekty slúžiace ako úkryt pred nepriateľskou paľbou už v tomto žánri až tak veľa odkazov nemáme. V skratke, každý jeden objekt v hre je (ne)priestrelný podľa zákonov fyziky. Ak jednotku skryjete za metrovú betónovú stenu, nielenže vás nepriateľ nevidí, ale aj keby vás hneď zbadal, musel by si na tú stenu priniesť celkom slušný kaliber. Tým však nechceme povedať, že múr nezničíte. Práve naopak, prostredie hry je plne zničiteľné.
Warhammer 40,000: Dawn of War 2 vychádza v priebehu budúcej jari, zatiaľ sa môžete navnadiť pohľadom na novú rasu Tyranidov v gameplay videu a vo výbornom renderovanom traileri.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 159
- Nové Alza dni zľavy spustené 22
- 3000-dolárové RTX 5090 sú pre plebs, 500-tisícová zlatá RTX 5090 je práve pre vás 58
- Rockstar možno nechtiac naznačil návrat GTA 4 a Red Dead Redemption 2 vo vylepšený 60
- Seriálový Harry Potter sa ukázal, už padla prvá klapka 67
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Porovnanie Ghost of Yotei s Ghost of Tsushima 77
- Meta pri ťahaní AI expertov nešetrí, zobrala vedúceho vývoja z Apple a dala mu 256 41
- Porovnanie výkonu PS5 Pro s RTX 5060 Ti a Radeon 9060 XT 128
- RECENZIA: Eriksholm: The Stolen Dream 18 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: THQ / Relic Entertainment Štýl: Stratégia / Realtime Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|