PCGH pred časom spísal hardvérové požiadavky na prídavok ku STALKERovi, teraz sa však pohol ešte o krok dopredu a uverejnil výsledky benchmarkov z rádioaktívnej zóny. Čo z testov vyplýva?
Tak za prvé, nový STALKER je mimoriadne nenažraný, čo sa týka pamäte. Dnešný bežný štandard, 2 GB, sú mu málo, keďže miestami zaberá sám o sebe až 1,6 GB. Rovnako náročný je aj čo sa týka videopamäte – 512 MB nepostačuje a v takýchto prípadoch odkrajuje hra ďalšie megabajty zo systémovej RAM. Prekvapivé je, že programový kód nedokáže využiť viac ako jedno jadro procesora, čiže vyššie taktovaný singlecore je pre Clear Sky vhodnejší ako pomalší dvoj, troj alebo štvorjardák.
Aby to neznelo až tak veľmi pesimisticky, takéto nároky si hra uplatňuje pri vysokých rozlíšeniach a v DX10. Pri hraní v 1680x1050 s vysokým framerate by ste sa mali poobzerať po kvalitnom multiGPU riešení, ak vám nevadí občasný framedrop, vystačíte si aj s Geforce GTX 280 alebo Radeon HD 4870. Bežné karty typu Geforce 8800 GTX, 9800 GTX+ alebo HD 4850 sú vhodné na rozlíšenie 1280x1024, alebo ešte lepšie na 1024x768, kde hra funguje naozaj plynulo.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové mega zľavy 11
- Vivat Slovakia už dostala dátum vydania 127
- Bolt Graphics predstavili podľa ich slov najrýchlejšiu grafickú kartu vôbec. Má by 66
- Ryzen 9 9950X3D a Ryzen 9 9900X3D vychádzajú a dostávajú recenzie 135
- Kingdom Come: Deliverance 2 práve dostal veľký patch 1.2 68
- Google hrozí, že bude musieť oddeliť Chrome, možno aj Android 46
- VIDEO : Death Stranding 2 dostal dátum vydania 109
- Takto má vyzerať iPhone 17, iPhone 17 Pro a iPhone 17 Air 58
- Death Stranding 2 ukázal edície 66
- Sony prenesie FSR4 na PS5 Pro v roku 2026 84 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Deep Silver / GSC Game World Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|