Windows 8 s novými funkciami |
Aký bude Windows 8? Prvé leaknuté dokumenty niečo naznačujú.
Aký bude Windows 8? Prvé leaknuté dokumenty niečo naznačujú. Tým najdôležitejším je dátum vydania, ktorý je stanovený na polovicu roka 2012 s tým, že už budúci rok môžeme čakať prvé beta verzie.
Zo zaujímavých prídavkov máme zatiaľ potvrdené dve a to Windows Marketplace, ktorý bude oficiálnym zdrojom aplikácií a hier pre nový Windows, druhým je ešte zaujímavejšie pridanie podpory Human presence systémov, zrejme sa myslí Kinect pre PC. V dokumentoch sa spomína napríklad automatické zapnutie PC, keď užívateľ vojde do miestnosti, k tomu aj automatické nalogovanie podľa tváre, rovnako aj automatické vypnutie, keď užívateľ odíde, respektíve pauznutie videa alebo hry. Podpora pohybov nebude chýbať. Microsoft tu predpokladá, že senzory už budú v roku 2012 rozšírené.
Z aplikácii budú vo W8 štandardné Internet Explorer 9, Windows Live Wave 5, výrazne budú tlačené web aplikácie. Z videí bude štandardná podpora 3D, AVC HD a všetky základné kodeky, masívnu podporu dostanú TV tunery. Z hardvérovej podpory je jasný Bluetooth 3, USB3 a rozmanité lokačné systémy a to ako cez wi-fi trianguláciu (50 - 100 metrov), tak aj cez IP (25 km) a, samozrejme, aj cez GPS prídavný hardvér (5 - 20 metrov).
Čo sa týka balení, tie sú naznačené na “Lap PC", “Workhorse PC” a ”Family Hub PC", teda pokryjú všetko od pracovných staníc, cez notebooky, až po domáce PC.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 108
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 33
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis ukazuje 30 rokov vývoja grafiky v hrách 28 zobraziť viac článkov >











