Aký bude ďalší vývoj Kinectu? |
Kudo Tsunoda z Microsoftu sa vyjadril k ďalším možnostiam Kinectu.
Kudo Tsunoda z Microsoftu sa vyjadril k ďalším možnostiam Kinectu, ktoré si firma necháva na neskôr. Presejšie ide o skenovanie celých reálnych objektov do hry, čo bude funkcia, ktorá bude pridaná v budúcnosti. Zatiaľ ju hry nepoužívajú, respektíve až na Kinectimals, ktorá bude podobnú vec podporovať a to skenovanie plyšových hračiek nie však full skenom ale digitálnymi kódmi.
Rovnako Kudo objasnil, že Kinect nie je určený výlučne na čisté ovládanie telom ako ukazujú launch tituly, ale je možná aj kombinácia ovládača, ovládania telom a aj hlasom. Ďalšie možnosti ovládania prídu postupne.
Vyjadril sa aj k možnostiam replikovať Kinect v konkurencii a zhodnotil to ako veľmi ťažké, hlavne softvérová stránka analyzovania pohybov vyžaduje veľa úsilia. Microsoft je prvá firma, ktorá priniesla tento štýl snímania v 3D priestore.
Viac sa dozviete v interview na Eurogamer.net
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 32
- RECENZIA: Lies of P: Overture 47
- Mafia: The Old Country sa bude ďalej rozširovať 40
- Blizzard pravdepodobne odhalil novú triedu pre Diablo 4 42
- Battlefield 6 - analýza deštrukcie a grafiky 65
- CrisisX ponúkne 1200 kilometrov štvorcových otvoreného sveta 19
- Mafia: The Old Country sa pochválila svojimi číslami 36
- Battlefield sa postupne stane každoročným titulom 67
- RECENZIA: Heretic + Hexen 13
- Gamescom Opening Night Live livestream je online 58 zobraziť viac článkov >