Vedeli ste, že...
- Halo bol originálne Mac titul až pokým Bungie nekúpil Microsoft
- Počas vývoja mala hra niekoľko štýlov, najskôr to mala byť realtime stratégia, neskôr akcia s pohľadu z tretej osoby.
- Multiplayer pre Halo bol v hrateľnom stave len 5 týždňov pred vydaním hry.
- Autori nikdy neukázali tvár Master Chiefa.
- Halo malo 3000 riadkov dialógov, Halo 2 už 14 tisíc, Halo 3 až 39000
- 15. apríla, keď bol zastavený Halo 2 multiplayer bolo v štatistikách 37 miliard zabití a 57000 rokov nahratých.
- Originálne Halo malo mať 25 levelov, nie len 10.
- Na Halo 2 robilo 60 ľudí na Halo 3 už 120.
- Bungie pôvodne začínalo s dvomi ľuďmi Alexom Seropianom a Jasonom Jonesom
- Halo značka zarobila 1 miliardu od jej spustenia v roku 2001
- Bungie bolo posadnuté číslo 7 počas všetkých hier. Číslo vidieť v každej hre, bolo 7 prsteňov, 7 terminálov v Halo 3, Spartan 117 atď..
- Bungie deň je 7.7.
-Halo: CE mal pôvodne naplánovaný aj plameňomet, ten sa ale do pôvodnej hry nedostal, dostala ho až PC verzia
-Rovnako v PC verzii Halo: CE sa dalo lietať na Banshee
-2003 E3 Demo pre Halo 2 bolo kompletne zrušené a Bungie muselo spraviť novú hru za 18 mesiacov
-Halo nikdy nebolo plánované ako trilógia
-Halo 2 malo pôvodne mať niekoľko typov Warthogov ako snežnú a bahennú verziu
-Halo 2 pôvodne nemalo mať cliffhanger ukončenie.
-Mongoose sa malo pôvodne dostať aj do Halo 2, ale Bungie nevedelo ako ho vhodne zapracovať
-Halo: ODST bola prvá hra, ktorá bola dokončená skôr ako za 3 roky
-Halo: Reach a Halo: Combat Evolved za odohrávajú v rovnaký deň.
-Halo 3 Beta mala 820 000 hráčov Halo: Reach Beta mala 2.7 miliónov hráčov.
A samozrejme na marketing Halo Reach Microsoft minul viac ako na Halo 3 a teda môžeme odhadovať, že predaje budú ešte vyššie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 32
- RECENZIA: Lies of P: Overture 47
- Mafia: The Old Country sa bude ďalej rozširovať 40
- Blizzard pravdepodobne odhalil novú triedu pre Diablo 4 42
- Battlefield 6 - analýza deštrukcie a grafiky 65
- CrisisX ponúkne 1200 kilometrov štvorcových otvoreného sveta 19
- Mafia: The Old Country sa pochválila svojimi číslami 36
- Battlefield sa postupne stane každoročným titulom 67
- RECENZIA: Heretic + Hexen 13
- Gamescom Opening Night Live livestream je online 58 zobraziť viac článkov >