Analýza herného trhu v US |
Nová analýza agentúry Nielsen podrobnejšie rozobrala americký herný trh.
Nová analýza agentúry Nielsen podrobnejšie rozobrala americký herný trh v roku 2011. Zistila, že v štátoch sa zvýšil herný čas o 7 percent oproti minulému roku, zvýšili sa mesačné platby a digitálny obsah o 8 percent a dole išla kúpa nových hier a s tým aj použité a požičané hry.
Viac ako polovica (56%) domácnosti má najmenej jednu konzolu aktuálnej generácie, čo je o polovicu viac ako minulý rok. 66% domácností, ktoré majú deti od 6-12 rokov majú Nintendo DS alebo PSP, majú aj Apple iOS zariadenie. Na android zariadeniach najviac hrajú 25-34 roční, na Apple zariadeniach je to rovnomernejšie rozdelené od detí až po dospelých.
- Zaujímavým zistením je, že hráči majú stále viac herných systémov a už je to pomaly štvrtina (24%), ktorí hrajú na dvoch alebo viacerých konzolách, PC alebo mobilných zariadeniach.
- Čo sa týka objednávania hier, web je stále dôležitejším zdrojom informácii pre hráčov, kde trávia mimo hrania najviac času a preto sa tam presúvajú aj reklamy z tlačených časopisov.
- Internetový nákup hier stúpol o 3 percentá, zatiaľ čo nákupy z iných zdrojov klesli.
- 65% konzol je umiestnených v obývačke, kde ich má najviac Nintendo Wii 75%, ale vďaka kinectu tam doťahuje Microsoft stále viac Xboxov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 38
- Aké hry prídu v máji? 51
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 265
- RECENZIA: Felvidek 37
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 70 zobraziť viac článkov >