Analýza herného trhu v US |
Nová analýza agentúry Nielsen podrobnejšie rozobrala americký herný trh.
Nová analýza agentúry Nielsen podrobnejšie rozobrala americký herný trh v roku 2011. Zistila, že v štátoch sa zvýšil herný čas o 7 percent oproti minulému roku, zvýšili sa mesačné platby a digitálny obsah o 8 percent a dole išla kúpa nových hier a s tým aj použité a požičané hry.
Viac ako polovica (56%) domácnosti má najmenej jednu konzolu aktuálnej generácie, čo je o polovicu viac ako minulý rok. 66% domácností, ktoré majú deti od 6-12 rokov majú Nintendo DS alebo PSP, majú aj Apple iOS zariadenie. Na android zariadeniach najviac hrajú 25-34 roční, na Apple zariadeniach je to rovnomernejšie rozdelené od detí až po dospelých.
- Zaujímavým zistením je, že hráči majú stále viac herných systémov a už je to pomaly štvrtina (24%), ktorí hrajú na dvoch alebo viacerých konzolách, PC alebo mobilných zariadeniach.
- Čo sa týka objednávania hier, web je stále dôležitejším zdrojom informácii pre hráčov, kde trávia mimo hrania najviac času a preto sa tam presúvajú aj reklamy z tlačených časopisov.
- Internetový nákup hier stúpol o 3 percentá, zatiaľ čo nákupy z iných zdrojov klesli.
- 65% konzol je umiestnených v obývačke, kde ich má najviac Nintendo Wii 75%, ale vďaka kinectu tam doťahuje Microsoft stále viac Xboxov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 48
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 66
- Článok: Nintendo Switch 2 60
- Ceny PlayStation Plus porastú 139
- Nové mega zľavy spustené 38
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- RECENZIA: The Alters 27
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73
- PlayStation Plus Premium a Extra predstavilo júnové hry 17
- Xbox Series X je znovu dostupný aj u nás, cena išla hore 88 zobraziť viac článkov >