Analýza herného trhu v US | 
Nová analýza agentúry Nielsen podrobnejšie rozobrala americký herný trh.
Nová analýza agentúry Nielsen podrobnejšie rozobrala americký herný trh v roku 2011. Zistila, že v štátoch sa zvýšil herný čas o 7 percent oproti minulému roku, zvýšili sa mesačné platby a digitálny obsah o 8 percent a dole išla kúpa nových hier a s tým aj použité a požičané hry.
Viac ako polovica (56%) domácnosti má najmenej jednu konzolu aktuálnej generácie, čo je o polovicu viac ako minulý rok. 66% domácností, ktoré majú deti od 6-12 rokov majú Nintendo DS alebo PSP, majú aj Apple iOS zariadenie. Na android zariadeniach najviac hrajú 25-34 roční, na Apple zariadeniach je to rovnomernejšie rozdelené od detí až po dospelých.
- Zaujímavým zistením je, že hráči majú stále viac herných systémov a už je to pomaly štvrtina (24%), ktorí hrajú na dvoch alebo viacerých konzolách, PC alebo mobilných zariadeniach.
- Čo sa týka objednávania hier, web je stále dôležitejším zdrojom informácii pre hráčov, kde trávia mimo hrania najviac času a preto sa tam presúvajú aj reklamy z tlačených časopisov.
- Internetový nákup hier stúpol o 3 percentá, zatiaľ čo nákupy z iných zdrojov klesli.
- 65% konzol je umiestnených v obývačke, kde ich má najviac Nintendo Wii 75%, ale vďaka kinectu tam doťahuje Microsoft stále viac Xboxov.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA | 
- Alza spustila Black Friday zľavy 71
 - Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
 - Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 82
 - OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 152
 - Novembrové hry 31
 - Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 31
 - Aké ceny teraz majú grafické karty? 37
 - RECENZIA: Painkiller 25
 - RECENZIA: Farthest Frontier 7
 - Battlefield RedSec práve vyšiel 67 zobraziť viac článkov >
 








    
    
    
    
    
    
    
    
    
    





