Disney pracuje na spätnej odozve pre Kinect |
Nečakané, ale aj Disney má svoju Research divíziu, ktorá práve prezentuje vzdušný forcefeedback pre Kinect.
Nečakané, ale aj Disney má svoju Research divíziu, ktorá práve predstavuje vzdušný forcefeedback AIREAL pre Kinect. Firma ho odprezentuje na Siggraph konferencii o mesiac a bude zaujímavé, či to niekedy uvidíme ako reálny doplnok Kinectu. Celé zariadenie je podľa Disney lacné a škálovateľné.
AIREAL funguje na vzduchovom kanóne, ktorý je napojený na Kinect a sleduje jeho výstupy. Systém analyzuje, kde sa má vyskutnúť prekážka a ak napríklad na ňu hráč priloží ruku vzdušný prúd nasmeruje na dlaň a to mu naznačí kontakt. Systém vyfukuje kruhy vzduchu, ktoré so vzdialenosťou nemenia svoju rýchlosť ani tvar.
Malá ukážka systému je v preview videu na Siggraph konferenciu. Určite si pozrite aj ostatné ukážky, eventuálne naznačujú budúcnosť grafiky aj pre hry, aj keď vzhľadom na výkon prichádzajúcej generácie skôr to uvidíme až niekedy v Cloude, respektíve na PC.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Death Stranding 2: On the Beach 118
- Štúdia MIT naznačuje, že dlhodobé používanie ChatGPT môže oslabovať kognitívne sch 90
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 28
- Death Stranding 2 dostáva recenzie 45
- Číňania predstavili svoju prvú 6nm GPU, mala by byť konkurenciou RTX 4060, ale zat 68
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 73
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- PlayStation čelí hromadnej žalobe v Holandsku za vysoké ceny digitálneho obsahu 112 zobraziť viac článkov >