Avalanche ukázal rozdiely medzi Radeonom HD7970 a nextgen konzolami |
Avalanche studios na svojej prezentácii na GDC priblížilo rozdiely medzi HD7970, Xbox One a PS4 v priepustnosti.
HARDWARE > NOVINKY >
Avalanche studios, tvorcovia Just Cause na svojej prezentácii na GDC priblížili rozdiely medzi HD7970, Xbox One a PS4 v priepustnosti grafík. Konkrétne sa ich prezentácia orientovala na optimalizáciu low level shadrov a ROP. ROP prakticky ukazuje koľko pixelov dokáže karta naraz vypustiť, alebo v akej kvalite. Konkrétne ukázali, že HD7970 dokáže pracovať v 128bitovom formáre textúr, PS4 64-bitovom, Xbox One má dve cesty a to buď využívať komplikovanejší 64 bitový prístup s renderovaním cez ESRAM, alebo renderovať cez DDR3 a používať typickú 32bitovú textúru.
Plnú prezentáciu nájdete tu.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Ghost of Yōtei 204
- RECENZIA: Dying Light The Beast 73
- RECENZIA: EA Sports FC 26 16
- DOJMY: Crimson Desert 8
- Forza Horizon 6 bola oficiálne ohlásená 63
- Ghost of Yotei dostáva recenzie 28
- RECENZIA: Silent Hill f 80
- Wolverine dostal trailer a ohlásil aj čas vydania 95
- Xiaomi predstavilo Xiaomi 17 sériu pre Čínu 63
- Nový Lord of the Rings titul je v príprave, chce súperiť s Hogwarts Legacy 39 zobraziť viac článkov >