Avalanche ukázal rozdiely medzi Radeonom HD7970 a nextgen konzolami |
Avalanche studios na svojej prezentácii na GDC priblížilo rozdiely medzi HD7970, Xbox One a PS4 v priepustnosti.
HARDWARE > NOVINKY >
Avalanche studios, tvorcovia Just Cause na svojej prezentácii na GDC priblížili rozdiely medzi HD7970, Xbox One a PS4 v priepustnosti grafík. Konkrétne sa ich prezentácia orientovala na optimalizáciu low level shadrov a ROP. ROP prakticky ukazuje koľko pixelov dokáže karta naraz vypustiť, alebo v akej kvalite. Konkrétne ukázali, že HD7970 dokáže pracovať v 128bitovom formáre textúr, PS4 64-bitovom, Xbox One má dve cesty a to buď využívať komplikovanejší 64 bitový prístup s renderovaním cez ESRAM, alebo renderovať cez DDR3 a používať typickú 32bitovú textúru.
Plnú prezentáciu nájdete tu.
Páči sa mi!
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 127
- RECENZIA: Call of Duty Black Ops 7 49
- Nový Stargate seriál je v príprave, pracujú na ňom aj ľudia z pôvodných sérií 37
- PlayStation predstavilo svoje Black Friday zľavy 59
- Cloudflare sa ospravedlňuje, že zrušil pol internetu 28
- Steam má za rok 2025 tržby 16,2 miliardy dolárov, Gabe Newell si pritom prebral no 57
- Mafia: The Old Country dostane Free Ride Update už zajtra 20
- Filmová recenzia: Potkani: Príbeh zo sveta Zaklínača 14
- RECENZIA: Syberia - Remastered 17
- Nejdú vám rôzne stránky? Vypadli Cloudflare servery 36 zobraziť viac článkov >















