Autori odhalili množstvo informácii o DriveClub, hra pôjde v 1080p a 30 fps |
Dozvedeli sme sa tak napríklad to, prečo bola hra odložená alebo v akom rozlíšení/snímkovaní nakoniec pobeží
Na oficiálnom PlayStation blogu sa dnes objavil článok od režiséra hry, Paula Rustchynskeho, ktorý nám odhalil niekoľko detailov zo zákulisia vývoja DriveClubu, ale aj zopár bližších informácií o hre samotnej.
Jeho oslovenie fanúšikov začína ospravedlnením za dlhé čakanie a držanie v zóne neistoty a neinformovanosti, čo sa vlastne s ich hrou deje. Najhlavnejší bod je to, prečo vlastne bola hra odložená. Vývojári potrebovali viac času, aby sa uistiť, že jednu z kľúčových funkcií dotiahnú do dokonalosti. Pýtate sa akú? Dynamické menu. To má byť srdcom celej hry a kľúčom k neustálej zábave. Kedže menu je to, čo vidíte hneď po vyberaní alebo skončení závodu, spustení hry alebo nastavovaní. Ide teda o miesto, kde sa hráči zdržujú najviac, ak práve nehrajú. Všetko tak musí byť dokonale prehľadné, rýchle, ľahko čitateľné a veľmi dobre prepojené s ostatnými hráčmi, ktorí zdieľajú rovnakú vášeň pre rýchle autá, ako vy.
Ak sa teda podarí vytvoriť harmóniu medzi hráčom a hrou, príde na rad samotný obsah. Autori sú si vedomí, že pracujú na veľkom, ambicióznom projekte aj napriek tomu, že nie sú nejaké veľké štúdio, no chcú siahnuť na vrchol svojich možností a priniesť to najlepšie čo vedia. A to ako po grafickej stránke, tak aj obsahovej. Každé auto disponuje reálnymi zvukmi, na čom si dávajú dosť záležať. Jednou z hlavných prvkov závodných hier je samozrejme hrateľnosť na ktorú tiež nezabúdajú. Zo sociálnych funkcií bude hra ponúkať tvorbu klubov, s maximálnym počtom šiestich členov.
Zábery zo včerajšieho traileru sú priamo z PS4 a renderované v reálnom čase. V rozhovore pre VG247 tiež potvrdil, že hra bude fungovať v rozlíšení 1080p pri 30 fps a dodal, že je to to najlepšie pre hru. Na začiatku vývoja síce uvažovali nad 60fps, no nakoniec sa rozhodli inak a to z jednoduchého dôvodu. Nižšie snímkovanie im dovolí priniesť, podľa ich slov, najdetailnejšie modely áut, aké sme kedy mohli v hre vidieť. Taktiež vďaka tomu mohli vytvoriť veľké trate s bohatým prostredím a realistickým nasvietením.
Postupne, k blížiacemu sa dátumu vydania, budú odhaľovať do hry nové autá. Hráčov hneď odkázali aj na najnovší trailer, v ktorom sa už nejaké tie, ešte neoznámené autá, objavujú. Jedným z nich je aj exotický osemvalec, Savage Rivale Roadyacht GTS. Zároveň bolo potvrdené, že aj naďalej počítajú s orezanou PlayStation Plus verziou, ktorá vyjde spolu s plnou hrou, teda 8. októbra. Z ďalších informácií môžme spomenúť napríklad to, že celú kariéru bude možné prejsť v offline režime, podpora volantov je momentálne záležitosť dobrej spolupráce s výrobcami a obtiažnosť platinovej trofeje je podľa vývojárov, na stupnici od jedna do desať, 5/10.
Ďalšie informácie by sme sa mali dozvedieť ešte v nasledujúcich týždňoch pred E3, teda soon™, ako už aj sám Paul Rustchynsky napísal na konci dnešného zhrnutia informácií.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 38
- Aké hry prídu v máji? 51
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 272
- RECENZIA: Felvidek 37
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 70
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCEE / Evolution Studios Štýl: Racing
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|