Porovnanie konzolových verzií Minecraftu - oldgen vs nextgen |
Dokážete spočítať o koľko kociek viac majú next-gen verzie?
Minecraft vyššiel približne päť rokov dozadu, ako nevinná hra od jedného švédskeho programátora Markusa Perssona, dnes už známeho pod prezývkou Notch. Pri jej tvorbe pravdepodobne ani len netušil, kam sa za približne rok od vypustenia alpha verzie hra dostane a čo spôsobí.
Základňa fanúšikov stúpala raketovým tempom po celom svete. O dva roky neskôr vyšla konečne plná verzia pre PC a zároveň mobilné platformy Android a iOS. Za necelých sedem mesiacov od vydania pre PC sa Minecraft dostal na Xbox 360 a koncom minulého roka už aj na PlayStation 3. Pritom ešte na E3 2013 bola ukázaná verzia pre Xbox One, na ktorú nadviazala Sony, na Gamescome, s odhalením titulu pre PlayStation 4 a PS Vita.
Konzolové verzie oproti tej na PC trpia jedným nedostatkom, ktorý zase až takým veľkým problémom nie je, no malému percentu ľudí vadiť môže. Týmto nedostatkom je absencia nekonečných svetov. Pri next-gen konzolách sa predpokladalo, že to problémom nebude a tu sa ich už hráči dočkajú, no ako 4j Studios oznámilo, ani tu to možné nebude. Nie že by to bola otázka výkonu, no ide o systémové obmedzenie, ktoré limituje veľkosť uložených pozícií. Autori však dodávajú, že svety síce nebudú nekonečné, no budú výrazne väčšie, konkrétne sa ich snažia zväčšiť až 36x, oproti tým na PS3 a Xbox 360.
No a práve o tejto vzdialenosti je nasledujúce porovnanie. 4j Studio včera vypustilo štyri zábery, na ktorých názorne demonštrujú rozpracované zvýšenie dohľadu na oboch next-gen verziách hry.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 75
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 71
- Aké hry prídu v máji? 51
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- MSI prestalo vyrábať AMD grafiky, orientuje sa čisto na Nvidie 85 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One WiiU 3DS PC Mobil Android iOS Windows Switch Vývoj: Mojang AB / Mojang Štýl: Simulácia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|